STUDEX. Małe kolczyki, wielkie wrażenie.

 Jestem osobą, która nie przepada za dużą i rzucającą się w oczy biżuterią. Noszę namiętnie bransoletki oraz kolczyki. Kolczyki muszą spełnić dwa warunki żebym je założyła, po pierwsze muszą być małe, najlepiej przylegające i bardzo delikatne. Wszystkie te warunki spełnia biżuteria STUDEX, którą przyniósł mi do drzwi kurier.



 STUDEX jest firmą, która od 40 lat produkuje systemy do przekłuwania uszu i kolczyki. Jako największy światowy producent systemów i akcesoriów do przekłuwania uszu, STUDEX ® oferuje szeroki wybór systemów i kolczyków do przekłuwania uszu. Na rynku polskim działa od ponad 20 lat i STUDEX POLAND jest wyłącznym przedstawicielem na cały kraj. Współpracuje z zakładami kosmetycznymi i salonami jubilerskimi. 
Wszystkie kolczyki wykonane są z 18 (750) lub 14 karatowego (585) w postaci żółtego lub białego złota, tytanu oraz chirurgicznej stali nierdzewnej. Dostępne są w różnych rozmiarach, także można dobrać kolczyk do nawet najmniejszego uszka.



 Moje maleństwa pochodzą z linii STUDEX® Sensitive, kolczyki z tej linii nie służą tylko do przekłuwania uszu, można je kupić bez systemu przekłuwającego i po prostu nosić, ciesząc się piękną biżuterią :) Wykonane są z chirurgicznej stali 316L, jest hipoalergiczna i nadaje się dla najbardziej wrażliwych uszu. 


 Oferta jest bardzo bogata i każdy może wybrać coś dla siebie. Jeżeli macie ochotę poszukać czegoś dla siebie lub dla swoich bliskich, możecie zajrzeć tutaj.
Na koniec jeszcze jedna fotka, nie mogłam się oprzeć i natłukłam trochę zdjęć ;)


2 komentarze:

  1. Przepiękne kolczyki! Klasyczne, ponadczasowe. Świetnie, że tworzą w tylu materiałach, najbardziej lubię tytan i stal chirurgiczną ;) Zdjęcia bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd je dostałam, ciągle je noszę. Pasują do każdej okazji :)

      Usuń

Wasze komentarze motywują :)

Copyright © 2016 DobrulBloguje , Blogger