Norel Dr Wilsz - Rozświetlający krem pod oczy.

 Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo długo poszukiwałam kremu pod oczy. Zawsze było coś nie tak, oczy piekły, skóra robiła się wrażliwa albo dostawałam wysypki. Nie potrafiłam znaleźć specyfiku, który po jakimś czasie mnie nie uczulił, nawet kremy z naturalnymi składami nie potrafiły sprostać zadaniu. W końcu całkiem niechcący, po V Secrets of Beauty, stałam się posiadaczką Rozświetlającego kremu pod oczy od Norel Dr Wilsz. Marka Norel istnieje od 50 lat na naszym rodzimym rynku kosmetycznym. Rozwija się prężnie i coraz bardziej zaskakuje. Ciągle ulepszają receptury,posiada bogaty asortyment do każdego rodzaju cery, a ostatnio firma kładzie nacisk na szybko rozwijającą się dziedzinę Wellness & Spa.



 Jak wspomniałam wyżej, zawsze coś było nie tak, kiedy zaczynałam stosować kremy pod oczy. Tą jakże wrażliwą okolicę traktowałam po macoszemu i nakładałam cokolwiek co nie robiło mi krzywdy. Z zaciśniętymi kciukami i pełna nadziei zabrałam się za stosowanie tegoż kremiku.
Informacje na temat składu i działania kremu, które udostępnia producent, są naprawdę bardzo obiecujące.

 Bogaty krem o konsystencji masła do kompleksowej pielęgnacji suchej, zmęczonej i dojrzałej skóry wokół oczu. Krem pozostawia na skórze delikatny film chroniącym ją przed wysuszeniem i odwodnieniem. Wygładza zmarszczki, ujędrnia oraz pobudza syntezę kolagenu. Głęboko nawilża, energizuje i rozświetla skórę wokół oczu, zapewniając efekt optycznej redukcji cieni i zmarszczek. Zawiera składniki znane  z  działania:
∙ kompleks witamin: A (retinol), B3, B6, C, E, F (NNKT), prowitamina B5 – zapewnia delikatnej skórze wokół oczu regenerację, odno-wę i blask, a wysoka efektywność wiązania wolnych rodników zapobiega fotostarzeniu;     
∙ koenzym Q10, antyoksydant i stymulator procesów życiowych komórek, tj. wymiany energetycznej i tlenowej – poprawia koloryt  cery i wzmacnia przeciwzmarszczkowe działanie  kompleksu  multiwitaminowego;           
∙ Corum 8803 (lipopeptyd), hydroksyprolinę – stymulują syntezę kolagenu i elastyny, wzmacniają, uelastyczniają
i „zagęszczają” skórę;
∙ kofeinę – stymuluje mikrokrążenie skórne, zmniejsza  cienie  i  „worki”  pod  oczami;
∙ kompleks lipidowy (oliwa z oliwek, masło shea) – zapewnia skórze jedwabistość, gładkość  i  elastyczność;
∙ pullulan (glukan) – regeneruje i nawilża naskórek;
∙ rozświetlające drobinki – odbijają światło dając efekt wygładzenia zmarszczek oraz  pełne  blasku  spojrzenie. 
Dodam jeszcze, że każdy z produktów posiada budowę lamelarną, która jest zbliżona do budowy naszej skóry, dzięki czemu zawarte w kosmetykach składniki aktywne przenikają w głąb i działają w warstwie naszej powłoki, w której mają zadziałać.



 Krem stosowałam dwa razy dziennie. Wieczorem, świetnie relaksował i rozluźniał napiętą skórę pod oczami, doskonale nawilżał. Rano nałożony szybciutko się wchłania i nie ma problemu z nałożeniem podkładu, który nie uwidacznia suchej skóry, nie roluje się tylko pięknie stapia się ze skórą. Po ponad miesiącu stosowania byłam zachwycona! Cieni pod oczami praktycznie nie ma. Krem ich nie maskuje tylko faktycznie je niweluje. Pewnie niektóre z Was mają problem z suchą skórą pod oczami, a co za tym idzie z siecią drobniutkich zmarszczek, które stają się bardziej widoczne przy uśmiechu. Przy regularnym stosowaniu rozjaśniającego kremu pod oczy problem przestaje istnieć. Można się uśmiechać do woli i bez stresu. Ponadto w upalne i ciepłe dni skóra pod oczami nie poci się. Każdy okularnik wie o czym mówię. Nie przytrafiły mi się też żadne niespodzianki. Żadnych podrażnień, zero pieczenia oczu, nic nie swędzi! Jeżeli do tej pory nic się nie przytrafiło, to mam nadzieję, że tak pozostanie. 

Rozświetlający krem pod oczy Norel Dr Wilsz podołał obietnicom złożonym przez producenta. Jest to produkt, który mogę całym sercem polecić, oczywiście każda skóra jest inna, ale mam nadzieję, że będziecie równie usatysfakcjonowane jak ja.

Krem pod oczy oraz inne produkty z serii MultiVitamin możecie kupić w sklepie internetowym Norel Dr Wilsz

Jakie są Wasze ulubione kremy pod czy? Czy też miałyście spore przejścia, zanim znalazłyście ten jedyny krem? Piszcie, jestem bardzo ciekawa Waszych opinii.
  

6 komentarzy:

  1. bardzo sobie chwalę kosmetyki norel:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie każdy ich kosmetyk pozytywnie mnie zaskoczył.

      Usuń
  2. akurat ja jestem zadowolona z Gly Skin Care, ale niewykluczone, że kiedyś zmienię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, może będziesz miała dwóch ulubieńców.

      Usuń
  3. Czekam z niecierpliwością, aż skończy mi się obecny krem pod oczy i próbuję właśnie ten, już nawet go mam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się polubicie :)

      Usuń

Wasze komentarze motywują :)

Copyright © 2016 DobrulBloguje , Blogger