SKIN79- PORE BUBBLE CLEANSING MASK.

 Jak wiecie uwielbiam maski w płacie. Jednak do tej pory nie było takowej maski, która oczyszcza pory i zjada szkaradzieństwa, które zamieszkały na mym nosie. Musiałam stosować maski peel- off, których nie lubię, ale czego się nie robi dla urody. Ale nastał dzień na który czekałam z utęsknieniem, niezawodny SKIN79 wprowadził do swej oferty maskę w płacie- PORE BUBBLE CLEANSING MASK. 



Wybaczcie, że prezentuję zdjęcia już lekko sponiewieranego opakowania, ale jak tylko przeczytałam co maska w sobie zawiera i instrukcję obsługi, bez zastanowienia ją zużyłam :)
Oto co producent ma do powiedzenia na jej temat:
Pierwsza maseczka w płacie zapewniająca efekt masażu jednocześnie. Maska, dzięki drobnym pęcherzykom powietrza, wnika głęboko w pory, dokładnie je oczyszczając. Ekstrakt z jeżówki pobudza wytwarzanie nowych włókien kolagenowych i silnie regeneruje. Proteiny mleka nawilżają i wygładzają skórę. Wąkrota azjatycka wykazuje działanie przeciwzapalne,poprawia gęstość i elastyczność skóry. Twarz staje się silnie nawilżona i wyraźnie rozjaśniona.
Przed otworzeniem opakowania maseczkę należy "wymasować", dopóki nie otworzyłam opakowania, zastanawiałam się po co? Jednak zastosowałam się i wymiędliłam maseczkę dokładnie. Później drobiąc nóziami otworzyłam i wyjęłam płat. Do tej pory wszystkie płatowce miały kolor biały, ewentualnie gościł tam zwierzak lub owoc ;) Maseczka jest czarna, pokryta białą substancją, która się pieni, że tak powiem, żyje własnym życiem ;) Maskę nakładamy na oczyszczoną i potraktowaną tonikiem twarz. Trzymamy 10 minut, następnie ściągamy, pozostałości spłukujemy wodą i ponownie tonizujemy.


 I zaś przepraszam za upaprane opakowanie,ale doczyścić się nie dało. Jeżeli chcecie zobaczyć jak wygląda maska, która cały czas pracuje nad zanieczyszczonymi porami to zapraszam tutaj. Mając nałożoną płachtę, miałam wrażenie, musowania, pracowania, nie wiem nawet jak to opisać. Ale w określeniu efekt masażu coś jest. Ja miałam wrażenie, że ona zjada zanieczyszczenia ;) Po aplikacji miałam lekko zaczerwienioną twarz, ale nie było uczucia pieczenia, swędzenia czy też podrażnienia. Podejrzewam, że było to spowodowane dużą ilością składników aktywnych w składzie. Kiedy po około 20 minutach twarz ochłonęła, byłam w szoku. Ani jednej czarnej kropki na nochalu, skóra rozjaśniona, promienna, nawilżona. Po prostu efekt WOW!
 Polecam Wam tą maseczkę z całego serca, albo pełną gębą ;), zagości ona w mojej pielęgnacji na stałe. PORE BUBBLE CLEANSING MASK możecie kupić w sklepie internetowym polskiego dystrybutora SKIN79 tutaj. Obecnie jest dostępna w promocyjnej cenie 16.90 zł za tak nieduże pieniążki można uzyskać spektakularny efekt. 

17 komentarzy:

  1. przyda mi się z pewnością! :D

    Pozdrawiam,
    MONIQUE :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno ją przetestuję!
    Trzeba przyznać, że na twarzy prezentuje się hmmmm... oryginalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robi wrażenie, prawda????

      Usuń
    2. Oj tak i to duże... ;D

      Usuń
  3. Oooo muszę ją mieć. Jeśli zjada to co zalega w porach to jest coś dka mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę ją mieć :) <3

    OdpowiedzUsuń
  5. No bardzo mnie zaciekawiła tam maska .

    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bedzie moja ! :)))
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/magiczne-kosmetyki-zamkniete-w.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie stosowałam jeszcze masek w płachcie. Ta jest niesamowicie kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak spróbujesz to przepadniesz, tak jak ja :)

      Usuń
  8. zapisuję na listę, lubię się maskować :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna maska na liście :) walczę aktualnie z zatkanymi porami, zaskórnikami itp :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze motywują :)

Copyright © 2016 DobrulBloguje , Blogger