Trusted Cosmetics- opróżniamy nasze kosmetyczki. #4- kosmetyki do pielęgnacji ciała.

Trochę zawaliłam i nie opublikowałam posta, który powinien ukazać się w ubiegłym tygodniu. Dobrze, że można ten błąd naprawić, co też czynię. Czwartym tematem związanym z wyzwaniem Trusted Cosmetics, w którym należy opisać są kosmetyki do pielęgnacji ciała.



Nie będę Wam pokazywać wszystkich produktów,które zamieszkują moją łazienkę a tylko te, których obecnie używam. Ostatnio nie ma siły żebym zaczęła używać innego żelu do mycia ciała jak JAPOŃSKI ŻEL POD PRYSZNIC od EC LAB, jestem "lekko zakręcona" na punkcie produktów, które mają naturalny skład. I takim kosmetykiem jest właśnie ten żel, aż 95% składników pochodzenia roślinnego. Zapach jest delikatny i kwiatowy, konsystencja gęsta z której uzyskujemy treściwą i aksamitną pianę. Marki VIANEK chyba nie muszę Wam przedstawiać. Żel do higieny intymnej jest rewelacyjny. I na tym mogłabym poprzestać, ale powiem wam, że pomimo swojej delikatności świetnie pielęgnuje miejsca intymne, nie podrażnia, ma bardzo delikatny zapach. Uczucie czystości i świeżości utrzymuje się bardzo długo, że tak powiem ;) Parę lat temu w pomroczności jasnej pozbyłam się wanny, decyzji swej żałuję każdego dnia. KOJĄCO REGENERUJĄCY OLEJEK DO CIAŁA na szczęście można używać nie tylko w kąpieli. Nakładam go na wilgotną skórę i po chwili wycieram, skóra jest  nawilżona natłuszczona i nie jest pokryta irytującym filmem, który w ciepłe dni bardzo mi przeszkadza. Nie wiem jak to się stało, ale przy robieniu zdjęć zapomniałam o peelingu! Obecnie na tapecie jest KOJĄCO WYGŁADZAJĄCY PEELING DO CIAŁA, zgadnijcie jakiego producenta? Oczywiście VIANEK. Zmielone pestki jeżyn doskonale i delikatnie złuszczają naskórek.


Swoje niesforne i puszące się włosy oczyszczam na zmianę: INSIGHT DAILY USE SHAMPOO i DF5 WOMAN od DERMO FUTURE. Oba świetnie się spisują, ponieważ moje włosie nie puszy się po nich, skóra głowy jest nie podrażniona, włosy się nie plączą i nie mam problemów z rozczesywaniem. Ponadto DF5 przyśpiesza wzrost i zapobiega wypadaniu. Używam już drugą tubę i są efekty. Moja fryzjerka ostatnio powiedziała mi, że mam bardzo dużo nowych włosów, które mają już długość około 5 cm. Sama radość! Bardzo polecam ten produkt, jeśli macie problemy z osłabionymi włosami.


  Moje stopy muszą być odpowiednio pielęgnowane, ponieważ są bardzo obciążone w pracy, a letnia aura, też potrafi dać im w kość. Mam trzy wspaniałe preparaty, bez których byłoby krucho. Dodam, że wszystkie przedstawione Wam preparaty są dziełem naszych rodzimych firm! REGENERUJĄCE SERUM DO STÓP od PODOPHARM jest preparatem regenerującym suchą skórę stóp, działa zmiękczająco i zapobiega ich ponownemu wysuszeniu.MELLI CARE krem do stóp, który pięknie pachnie, szybko się wchłania, a dzięki  10% zawartości mocznika świetnie nawilża stopy. Skład bajka, bo naturalny. Marka warta polecenia. Ostatnią perełką jest ŻEL CHŁODZĄCO RELAKSUJĄCY NA CIĘŻKIE NOGI od NOREL. W upalne dni jak znalazł, stosuję go rano, dzięki niemu moment, w którym moje stopy zaczęły powiększać swoją objętość, znacznie się wydłużł.


 Na koniec chcę Wam przedstawić dwa produkty od zadań specjalnych! Marka SKIN 79 wypuściła wiele ciekawych kosmetyków, ale te już na stałe zagościły u mnie. ALOE AQUA SOOTHING GEL w swoim składzie zawiera 99% żelu aloesowego. Stosuję go na skórę, włosy i twarz. Włosy przesuszone słońcem i sponiewierane słoną wodą, w szybkim tempie odzyskują dobry wygląd. Nakładam na wilgotne włosy i zostawiam. Ciało i twarz wypijają do ostatniej kropelki nałożony aloes. Na twarz nakładam go w jak maseczkę i zostawiam do wchłonięcia.  Natomiast 100 JOJOBA MULTI STICK BALM stosuję, kiedy wyskoczy mi jakaś niespodzianka na twarzy, to wystarczy parę razy potraktować ją stickiem i już po kłopocie. Dobrze też sobie radzi z podrażnieniami po depilacji, wystarczy jednorazowe pociągnięcie po wydepilowanych miejscach i skóra jest ukojona a zaczerwienienia szybciej znikają.

 Tak przedstawiają się moje produkty do pielęgnowania ciała. Ciekawa jestem jak prezentują się Wasze kosmetyki. Piszcie, bardzo chętnie je poznam.






7 komentarzy:

  1. Szykuje się na zakup tego zelu Vianek. Dużo osób ich używa uchwały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będziesz zadowolona. Ja wrażliwiec jestem i nie dopadł mnie żaden dyskomfort.

      Usuń
  2. Zaciekawił mnie żel aloesowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam z pełną odpowiedzialnością :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki Vianek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Połowa tego co pokazałaś to i u mnie znajduje się w aktualnym użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo świetnie! Pokrewne ciałka ;)

      Usuń

Wasze komentarze motywują :)

Copyright © 2016 DobrulBloguje , Blogger