Dermo Future- Beautify Your Body Forest Fruits.

Żele do kąpieli i masła do ciała zużywam w ilościach hurtowych. Uwielbiam miziać się gęstą pianą, o ciekawym zapachu
a następnie skorzystać z masła lub balsamu o tym samym zapachu. Ważne jest żeby ciało pachniało ale żeby zapach nie chciał zbić swoją intensywnością, dlatego z ciekawością sięgnęłam po Dermo Future BEAUTIFI YOUR BODY o zapachu FOREST FRUITS.



W zestawie znajdziemy żel pod prysznic i masło do ciała.
REGENERUJĄCY ŻEL POD PRYSZNIC- Zawiera nawilżające mikrokapsułki, które pod wpływem temperatury rozpuszczają i nawilżają skórę. Zapach owoców leśnych. Żel intensywnie nawilża i wygładza skórę. Wartość pH odpowiednia dla skóry.
REGENERUJĄCE  MASŁO DO CIAŁA- z ekstraktami z owoców leśnych, które wzmacniają naczynka krwionośne, działają przeciwzapalnie oraz nawilżająco i wygładzająco. Mikrokapsułki z witaminami, które pod wpływem ciepła naszego ciała rozpuszczają się i doskonale wchłaniają w skórę, pozostawiając ją gładką i nawilżoną.
Z opisu wygląda i zapowiada się ciekawie a jak wyszło w użyciu dowiecie się w dalszej części postu.


Zacznę od żelu, bo on poszedł na pierwszy ogień, że tak powiem :) Jest GĘSTY!! Naprawdę już dawno takiego gęściocha nie miałam. Wystarcza niewielka ilość aby uzyskać gęstą, nie spływającą pianę, która świeżo i owocowo pachnie. Pod wpływem ciepła mikrokapsułki rozpuszczają się uwalniając jeszcze więcej zapachu, przy tym nawilżając naszą skórę. Po osuszeniu ciała nie zauważyłam nadmiernego wysuszenia. Skóra była lekko ściągnięta, ale nie miałam uczucia dyskomfortu. Z powodu posiadania suchej skóry jest to objaw do którego przywykłam. 
Żeby uczucie szybko minęło używam oczywiście masła, które jest w zestawie. Krem jest lekki, dobrze się rozprowadza po ciele. Ważna informacja dla osób, które nie lubią na swoim ciele filmu, który niektóre kosmetyki pozostawiają. Tłustego filmu brak, masło wchłania się w ciągu kilku minut. Mikrokapsułki w nim zawarte pod wpływem ciepła naszego ciała rozpuszczają się i uwalniają zawarte w sobie witaminy, które odżywiają naszą skórę. 
Zestaw bardzo dobrze się sprawdził, nie zaobserwowałam żadnych podrażnień a ciało jest gładkie i dobrze nawilżone. Zapach jest słodki, owocowy ale delikatny w miarę długo utrzymuje się na ciele.

Kosmetyki Dermo Future możecie kupić w sklepach internetowych i stacjonarnie np: W Rossmanie :) 


Teraz coś dla Was. Jeśli macie ochotę przygarnąć zestaw BEAUTIFY YOUR BODY MELON & PAPAYA Wystarczy, że spełnicie cztery warunki:
  1. Wyrazicie w komentarzu chęć przygarnięcia zestawu i dlaczego to właśnie Ty powinnaś go otrzymać.
  2. Będziecie publicznym obserwatorem bloga.
  3. Polubicie Dermo Future Precision na FB.
  4. Poinformujecie mnie o tym w komentarzu.
Na Wasze komentarze czekam do 08.10.2016 r.
Wynik zostanie ogłoszony w kolejnym tygodniu.
Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach
i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).

20 komentarzy:

  1. Chcę, bo szukam konkurenta dla mojego ulubionego płynu pod prysznic :-) narazie nie znalazłam mimo wielu prób :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie się rozpieszczam duetem z melonem! Pachnie nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, rozpieszczają zapachem.

      Usuń
  3. Fajnie, że masło nie pozostawia tłustego filmu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, nawet mi czasami taki film przeszkadza.

      Usuń
  4. Ładnie się prezentuje ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikrokapsułki zawieszone w żelu wyglądają bardzo ładnie.

      Usuń
  5. Pierwszą uwagę przykuwa wygląd przyznam - piękne opakowania. A co do wypróbowania to kusi mnie masełko do ciała :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/nowosc-w-mojej-pielegnacji-paznokci.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę się boję takich mikrokapsułek, fajnie że jest gęsty bo nie lubię bardzo rzadkich żeli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego bać! Szybko się rozpuszczają i nic nie spływa do kanału :)

      Usuń
  7. Bardzo chętnie sprawdziła bym na sobie ;) Świetnie się prezentuje, te kuleczki dodają uroku, a ja lubię ładne kosmetyki. No oczywiście chętnie przetestowała bym zestaw gdyż nigdy nie miałam nic z tej firmy ;) Zapach jaki opisałaś jest taki mój, więc tym bardziej jestem przekonana że przypadnie i do gustu ;)
    Wszystko zrobione, Dermo Future polubione ;) Dawno temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem jak pachnie,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owoce leśne, według mnie pierwsze skrzypce grają jeżyny :)

      Usuń
  9. Pewnie pachną prześlicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem tez posiadaczka suchej skory wiec taki zestaw stanowilby tylko ukojenie dla niej,a zapach tworzylby tylko dodatkowa magie.Demo Futur juz dawno polubione

    OdpowiedzUsuń
  11. Przez ciągłe ezgemy mam suchą skórą tendencją do podrażnień i uczuleń. Tak pięknie pani napisała, że nie wususza pani suchej skóry, to też zaplragnęłam takiego cudaka mieć w swojej łazience. Mam dość drapania się na nogach czy rękach z powodu nadmiernego wysuszenia skóry pod prysznicem. Tak się wtedy drapię że powstają rany. Wystarczy że na dłoniach nie mogę opanować egzemy, na reszcie ciała mi nie potrzebna.
    Obserwuję bloga i lubię Dermo Future na FB

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten zestaw i także jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcę , aby zmienic moje mydło które uzywam. mam wysuszona skórę, szczególnie na nogach, moze mi na ta dolegliwośc pomoże

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze motywują :)

Copyright © 2016 DobrulBloguje , Blogger