FRENCH RIVIERA- wspomnienie lata.

 Lubię świece zapachowe, które całe pomieszczenie otulają zapachem i dają ładne kojące światło. O produktach FABRYKA ŚWIEC LIGHT słyszałam bardzo dużo opinii. Jedne były pełne zachwytu inne zaś nie pozostawiały na nich suchej nitki.
W trakcie V Secrets of beauty miałam okazję poznać Pana Jacka i jego wyroby. FRENCH RIVIERA jest małą świeczuszką, którą niejedną przywiozłam z Warszawy. Wreszcie mogłam sama wyrobić sobie opinię na ich temat.



 Zapach French Riviera jest bardzo ciekawy i trudny do opisania. Perfumowane nuty kwiatowe, według mojego nosa olejek do opalania, ciepły piasek. Otulona zapachem, który bardzo wpasowuje się w mój gust, przenoszę się na rozgrzaną słońcem plażę gdzie czytam książkę i relaksuję się po ciężkim dniu. Zapach jest bardzo intensywny, potrafi wypełnić sobą 20 metrowy pokój, jednak nie jest to dusiciel, który po 5 minutach chce Cię wykończyć.  


 Jeśli chodzi o użytkowanie, to nie mam zastrzeżeń. Świeca wypala się równomiernie, nie tuneluje. Knot odpowiednio przycięty nie kopci, nie czuć efektów jego spalania. Słyszałam wiele zarzutów, że czuć parafinę, która przebija się na pierwszy plan, nic takiego nie ma miejsca. Wiem, że dużo osób przywiązuje dużą wagę do naklejek, i ich równego naklejenia na słoju i położenia knota w świecy. Tutaj można się przyczepić, ponieważ knot nie leży centralnie po środku świecy, a naklejka jest lekko przekrzywiona. Dla mnie jednak w świecy najważniejszy jest zapach i jego moc. W tym wypadku nie mam ŻADNYCH zastrzeżeń.

 Świece można kupić tutaj za porywającą cenę 6,50 zł za sztukę! Cena bardzo, ale to bardzo kusząca. Jest to bardzo fajna alternatywa dla osób, które nie są skłonne wydać o wiele większej sumy na świece innych producentów. 

14 komentarzy:

  1. Ja ostatnio zakochałam się w bananowo-czekoladowym zapachu :) Moja naklejka też jest odrobinkę krzywo naklejona, ale to o zaaapch chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Chodzi o zapach, on jest rewelacyjny.

      Usuń
  2. Zdecydowanie alternatywa dla mnie bo na słynne Yankee Candle to troszkę trzeba wydać, chodź nie powiem kuszą bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o czym mówisz. Yankee mam i palę namiętnie, ale z kasą różnie bywa i te świece są świetną alternatywą.

      Usuń
  3. Bispol ostatnio wydał mega zapachy :) też w takiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę w końcu tam zajrzeć.

      Usuń
  4. Lubię wszelkiego rodzaju zapachy. Ostatnio stosowałam świece Bispol, teraz mam woski YC oraz KC :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bispol coraz bardziej mnie ciekawi. Woski też są dobrą alternatywą, zazwyczaj mają intensywne zapachy.

      Usuń
  5. Cena zdecydowanie zachęca do zakupu :) PS. Bispol to gorąco polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny są bardzo, ale to bardzo kuszące.

      Usuń
  6. W ciągu kilku dni w naszych sklepach pojawia sie produkty Firmy Bispol

    OdpowiedzUsuń
  7. co ja poradzę,że już wiek i wzrok nie taki jak dawniej i czasami sie krzywo naklejka przylepi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego napisałam, że dla mnie nie jest to problemem. Najważniejszy jest zapach a tej jest świetny :)

      Usuń

Wasze komentarze motywują :)

Copyright © 2016 DobrulBloguje , Blogger