OCEANIA AROMATIC LEMON- energia i orzeźwienie.

 Bardzo lubię kosmetyki, które mają naturalny skład, jednak nie jestem ortodoksem i w mojej łazience od czasu do czasu lądują preparaty, które obok naturalnego kosmetyku nawet nie stały. Właśnie denkuję żel zakupiony w Biedronce- OCEANIA AROMATIC LEMON.



 Kilkakrotnie podczas zakupów miałam je w ręce, ale zawsze wracały na półkę. Do zakupu przekonała mnie Kamila, która wypowiadała się o nich bardzo pozytywnie i stwierdziłam, że najwyższa pora je wypróbować. Do koszyka trafił żel
o świeżym i bardzo letnim zapachu trawy cytrynowej. Kosmetyk jest gęstym żelem, który w połączeniu z wodą tworzy gęstą treściwą i miękką pianę. Skóra po użyciu jest dobrze oczyszczona a zapach dość długo utrzymuje się na ciele. Najczęściej stosowałam go rano, ponieważ aromat doskonale pobudzał i pomagał się obudzić. Niestety po użyciu uczucie ściągnięcia jest dość mocno odczuwalne i bez balsamu czy masła do ciała ani rusz. Jestem posiadaczką suchej skóry i do tej pory znalazłam niewiele produktów po których nie muszę się dodatkowo nawilżać i natłuszczać.
Żel zakupiłam za niecałe 6 zł za 500 ml produktu i jak na kosmetyk w tak niskiej cenie całkiem nieźle się spisuje. Pewnikiem jeszcze nie raz go kupię, jednak o innym zapachu. Teraz poluję na piżmo :) 
Znacie żele Oceania, jakie jest o nich Wasze zdanie?

20 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcie kochana i zaciekawiłaś mnie tym żelem :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/na-rynku-kosmetycznym-pojawia-sie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłości z tego nie będzie, ale całkiem dobra znajomość już tak.

      Usuń
  2. Lubię kosmetyki o takiej cytrynowej nucie zapachowej, no i cena zachęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie prezentuje się na zdjęciu :) zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój mąż je namiętnie używa i schodzą mu jak świeże bułeczki :P Aktualnie niebieski w użyciu ;) Tanie i mają całkiem fajne zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski też miałam, teraz poluję na piżmo. Nigdzie nie mogę trafić a zapach podobno boski :)

      Usuń
  5. Miałam wersję morską i bardzo miło wspominam, więc pewnie i Twoją w końcu kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi by się zapach spodobał :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle razy byłam w Biedronce, a jednak nigdy się na niego nie skusiłam :P Również czytałam pozytywne recenzje produktów z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja macałam się z nimi parę miesięcy ;)

      Usuń
  8. Cena jest niska jak na taką sporą pojemność ;) czasem sięgam po te żele, są całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego chcieć więcej? Cena zacna a kosmetyk też niczego sobie.

      Usuń
  9. Miałam kilka żeli z Biedronki i byłam z nich zadowolona. Niska cena, dobra wydajność, fajne zapachy. Więcej nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie przykładam wielkiej uwagi do żeli pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze motywują :)

Copyright © 2016 DobrulBloguje , Blogger