Trusted Cosmetics- opróżniamy nasze kosmetyczki. #6- pielęgnacja dłoni.

Tak oto nadszedł dzień, w którym przedstawię Wam szósty post wyzwania Trusted Cosmetics. Bardzo się cieszę, że wytrwałam w postanowieniu, że będę pisać posty regularnie i nie opuszczę żadnego z tematów. Było ciężko, ale jak widać udało się :)



Ostatni temat powinien dotyczyć pielęgnacji dłoni i stóp, jednak o kosmetykach pielęgnujących stopy pisałam tutaj, tak więc pokażę Wam produkty, którymi pielęgnuję dłonie. Są to kosmetyki Apis z serii miodowo- bakaliowej. Pełen zabieg wykonuję co dwa - trzy tygodnie i więcej preparatów nie jest mi potrzrbne, aby moje ręce wyglądały zdrowo i pięknie.



Pierwszą czynnością jak wykonuję jest peeling dłoni. Cukrowy, w ktorym znajdziemy drobinki musli, orzechów, ekstrakt
z banana, ekstrakt z miodu. Przy użytkowaniu nie mamy nieprzyjemnego uczucia podrażnienia i drapania. Całość jest zatopiona w oleju słonecznikowym. Generalnie można by na tym etapie zakończyć procedurę pielęgnacyjną, ponieważ dłonie są gładkie, ale jak szaleć to szaleć.


Po oczyszczeniu dłoni z pozostałości peelingu nakładam miodowo- bakaliowy koncentratWysokoskoncentrowany preparat oparty o ekstrakt z miodu, otrębów pszennych, winogron, pomarańczy, gruszki i żurawiny. Ponadto wzbogacony jest kolagenem, elastyną i olejem słonecznikowym. 


W wykonaniu ostatniego zabiegu jest potrzebna pomoc, ponieważ na dłoniach mamy wcześniej zaaplikowany koncentrat. Maseczkę algową nakładamy na około 20 minut. W tym czasie zastyga ona do postaci gumy. W czasie zasychania maski koncentrat, który został nałożony wcześniej, ma czas aby się wchłonąć i dostarczyć skórze niezbędnych minerałów
i witamin. Po upływie 20 min. ściągamy masę z dłoni, maska bardzo dobrze odchodzi od skóry i nie ma potrzeby jej spłukiwania, ewentualne resztki, jakie pozostały usuwamy tonikiem. 


Na zakończenie stosuję krem z tej samej serii. Stworzony na bazie oleju słonecznikowego, arganowego i masła shea. Doskonale nawilża i zapobiega wysychaniu skóry dłoni. Ten krem używam codziennie, w miarę potrzeb. Ma lekką konsystencję i szybko się wchłania. Całość pięknie pachnie świeżym dojrzałym bananem. I to by było jeśli chodzi o moją pielęgnację dłoni.

Przez ostatnie tygodnie poznałyście moją pielęgnację i kolorówkę. Bardzo Wam dziękuję za to, że zaglądałyście do mnie, dzięki Wam poznałam też wiele ciekawych kosmetyków. Się okazało się, że bardzo wiele rzeczy czeka na odkrycie.




8 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia kochana tak na poczatek i jestem strasznie ciekawa tych kosmetykow i je kupie o ! :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/czy-wiedzieliscie-ze-co-trzecia-polka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Dobrze się sprawują. Poświęcasz trochę czasu w weekend i masz dłłłuuuuuugo spokój :)

      Usuń
  2. Najbardziej interesującym kosmetykiem tutaj dla mnie jest ten peeling do dłoni ;) To może być fajna sprawa ;) Lubię firmę APIS więc tym bardziej mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można kupić pojedyncze elementy zestawu :)

      Usuń
  3. Miód i bakalie brzmi cudownie. Chętnie je wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne kosmetyki!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie miałam okazji używać kosmetyków tej marki, ale słyszałam o nich wiele pozytywnych opinii. Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze motywują :)

Copyright © 2016 DobrulBloguje , Blogger