EC LAB- Nawilżająca pianka do mycia twarzy.

 Oczyszczanie twarzy jest bardzo ważnym elementem pielęgnacji, który stosowany odpowiednio i regularnie skutkuje pięknym i zdrowym wyglądem naszej cery. Do wieczornej pielęgnacji używam produktów, które muszą sobie poradzić
z usunięciem 
makijażu i całodziennego zanieczyszczenia. Jednak nie zawsze potrzebuję mocnego czyściciela a czegoś delikatnego. Rano kiedy twarz wymaga odświeżenia i usunięcia lekkich zanieczyszczeń, które osiadły na mym licu w trakcie nocnego wypoczynku korzystam z PIANKI DO MYCIA TWARZY od ECO LABORATORIE



 Kosmetyki EC LAB oparte są na naturalnych i ekologicznych składnikach wspierane przez najnowsza technologię. Świat się zmienia. Dziś, piękno nie wymaga ofiar a rozsądnego naukowego podejścia. Sojusz natury i nauki został zapisany
w preparatach kosmetycznych i wzbogacony o najlepsze oleje naturalne oraz składniki organiczne. Receptury tworzone przez firmę Grinkosmetiks, są opracowywane i testowane przez wiele lat.(Lawendowaszafa24.pl)
Pianka do twarzy – nawilżająca – dla suchej i wrażliwej skóry - zawiera ponad 99,5 % składników pochodzenia naturalnego. Wchodzące w skład pianki składniki – morska woda, ekstrakt aloesu, organiczny olej ze słodkich migdałów, prowitamina B5, kwas hialuronowy, proteiny pszenicy - chronią skórę przed utratą wilgoci, łagodzą podrażnienia, utrzymują optymalny poziom nawilżenia skóry, działają kojąco i przeciwzapalnie, spłycają zmarszczki, tonizują skórę, aktywizują procesy regeneracji.
Jak widać pianka bogata jest w składniki aktywne, które mają dobroczynny wpływ na kondycję naszej skóry:
Woda morska  chroni skórę przed utratą wilgoci, działa przeciwzapalnie.

Organiczny ekstrakt aloesu – utrzymuje optymalny poziom nawilżenia skóry, działa kojąco i przeciwzapalnie.
Organiczny olej ze słodkich migdałów  napełnia skórę wilgocią, odżywia, tonizuje, zmiękcza skórę, polepsza koloryt skóry, skóra staje się gładka i elastyczna.
Proteiny pszenicy –  nawilżają, zmiękczają i wygładzają. 


 Pianka delikatnie oczyszcza skórę, nie pozostawia uczucia ściągnięcia, czym jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, ponieważ woda morska zazwyczaj moją skórę okropnie ściąga i napina. Tutaj nie ma takiego problemu. Nawilżenie jest bardzo dobrze odczuwalne, po osuszeniu twarzy nie mam natychmiastowej potrzeby nałożenia kremu. Skóra doskonale jest przygotowana do dalszej aplikacji kremów i makijażu. Produkt doskonale nadaje się do porannej pielęgnacji, ale według mnie tylko do porannej, jest na tyle delikatny, że nie poradzi sobie z kolorówką i podkładem. Zużyłam już dwa opakowania i gdyby nie to, że  mam parę innych produktów do przetestowania,  na pewno bym niej została na dłużej. 

 Produkty EC LAB kupuję w sklepie internetowym Grota bryza. Wybrałam tan sklep z dwóch powodów: ceny są bardzo kuszące a zabezpieczenie produktów wysyłanych do klienta jest rewelacyjne. Nic nie ma prawa się wylać i potłuc
w pancernie zapakowanych paczkach.

Korzystacie z produktów EC LAB? Macie jakieś swoje ulubione preparaty do oczyszczania twarzy?

11 komentarzy:

  1. Ja nigdy nie korzystałam z produktów EC Lab,baa nawet ich nie znam..Ale dzięki Twojemu blogowi mam okazję to nadrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować ich kosmetyki są świetne.

      Usuń
  2. Uwielbiam pianki do twarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się do nich przekonałam.

      Usuń
  3. Kochana alez ty mnie kusisz tymi nowościami :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/10/dawka-regeneracji-dla-twoich-wosow.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie slyszałam o tej firmie, ale pianka wydaje się być dobrym kosmetykiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie ich produkty, które używałam bardzo mi odpowiadały.

      Usuń
  5. Ja muszę kiedyś pianki do twarzy spróbować bo nigdy nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakup tej pianki planuję od kilku tygodni.

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze motywują :)

Copyright © 2016 DobrulBloguje , Blogger