Próba wzięcia byka za rogi, czyli konkurs portalu ZBLOGOWANI.

 Hej, hej rzutem na taśmę postanowiłam wziąć udział w foto- konkursie zBLOGowani. Jest to dla mnie olbrzymie wyzwanie, ponieważ temat I etapu konkursu to AUTOPORTRET.

 Robienie zdjęć bardzo mnie bawi i uspokaja, jednak odkąd zaczęłam pisać bloga okazało się, że nie jest to prosta, ani łatwa sprawa. I jak w wykonywaniu fotek blogowych jakoś sobie radzę, to wykonanie autoportretu przerasta mnie całkowicie. Się okazało się, że nie jestem w stanie zrobić sobie zdjęcia aparatem fotograficznym. Dlaczego nie mogę, ano dlatego że jestem ślepą kurą z astygmatyzmem i nie potrafię ufiksować na sobie obiektywu ;) Zawsze łapię, albo czubek głowy, albo brodę i resztę pomieszczenia. Nigdy całej twarzy. Dlatego też pstrykam sobie selfee telefonem. Niestety jakość zdjęć nim wykonanych nie nadaje się do wrzucenia na bloga. Dlatego wszystko ląduje na moim IG. Dodam, że nie są to świetnie uchwycone chwile z twarzą w roli głównej ale lepiej nie będzie.












 Jak widać fotki z telefonu są mocno przycięte bo kadrowanie leży i kwiczy ;) Na szczęście są programy do obróbki. Jednak o wrzucaniu paszczy z nałożoną maseczką czy peelingiem nie ma mowy, zdjęcia z telefonu nie nadają się na bloga...
Wiem, że wykonywanie zdjęć, a zwłaszcza autoportretów wymaga cierpliwości i wprawy. Ale dlaczego sobie w tym nie pomóc ;)

 Dlatego też postanowiłam zawalczyć o aparat  Olympus PEN E-PL8. Wydaje się świetnym rozwiązaniem dla blogera, ponieważ jest poręczny lekki i można go zawsze ze sobą zabrać. W momencie kiedy spędzam czas Z Juniorem, aparat dobrze się sprawdzi przy robieniu zdjęć "znienacka" że tak powiem. Chęć zrobienia sobie z nim fotki wielce ułatwi ekran LCD, na którym wreszcie zrobię nam zdjęcie a nie okolicznościom przyrody ;) Jest jeszcze jeden myk, który mnie ujął. Możliwość przesyłu zdjęć do telefonu. Koniec z zabawą w przesyłaniem zdjęć pocztą, żeby można je było udostępniać na portalach społecznościowych :) Widziałam zdjęcia wykonane Olympusem u Ani, i przepadłam. Świetne narzędzie dla blogera! 
I dlatego postanowiłam wziąć udział w konkursie, miałabym wszystko w jednym, zwłaszcza, że po głowie chodzi mi ostatnio kręcenie filmików.

Na koniec jeszcze parę fotek, ale nie autoportretów ;)


                                          
                                                                    




Jeżeli Wasze kubki estetyczne zniosły dobrze moje dzieła, to proszę dajcie znać, czy chciałybyście więcej postów foto. Dzięki.



Post przygotowany w ramach I etapu konkursu Oympus- FOTOGRAFUJ!

       


zBLOGowani.pl

14 komentarzy:

  1. Ja jestem na tak uwielbiam zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, następne wyzwanie przede mną ;)

      Usuń
    2. Podołasz na pewno :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak. Nie wiem jaki posiadasz model, ale fotki cudne! Bez walki z wagą aparatu, tylko cyj i jest. Zanim ja ustabilizuję rękę mijają wieki. ;)

      Usuń
  3. Kochama trzymam mocno kciuki ! Przepiękne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia :* dasz radę :* będę kciuki trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marne szanse, widziałam inne posty biorące w udziale. Jednak, jak bym nie spróbowała, to bym sobie w brodę pluła :)

      Usuń
  5. 3mam kciuki kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też chcę wziąć udział, ale nie wiem skąd ten baner wziąć hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. :> ja nie mam astygmatyzmu, a też mam problem aby ulokować swoją twarz w centrum kadru, mimo, że staram się zajmować fotografią tak często, jak tylko to możliwe :V Zyczę Ci powodzenia i zostawiam linka do swojego fanpejdża jakby ktoś chciał rzucić okiem na zdjęcia, tak, o, żeby się podzielić pasją :)

    https://www.facebook.com/Bernacka.Foto/

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze motywują :)

Copyright © 2016 DobrulBloguje , Blogger