Dermofuture :Zestaw kuracja z witaminą C 20 ml + Płyn z micelami witamin 150 ml.

 Troszkę się opuściłam w prowadzeniu bloga, mam nadzieję że już teraz powrócę do w miarę regularnego pisania dla Was. Z racji bycia mało doświadczoną blogerką grudzień, a co za tym idzie temat prezentów i ich propozycji, bardzo mnie zaskoczył swoim przyjściem. Dlatego też nie będzie w tym roku typowego postu z propozycjami prezentów dla Niej i dla Niego.
Jednak nie jestem ostatnią lebiegą i chciałabym Wam przedstawić Zestaw Dermofuture : kuracja z witaminą C 20 ml + Płyn z micelami witamin 150 ml + kosmetyczka.



 W skład zestawu wchodzi zgrabna kosmetyczka, nie jest może wielkich rozmiarów ale kolorówka podróżna w nią spokojnie wejdzie :) Z tego co widać na zdjęciu i opisie w kosmytce znajdziemy serum i płyn micelarny. Sera wszelkiej maści lubię
i stosuję namiętnie, także z wielką chęcią zabrałam się za testowanie. Byłam go bardzo ciekawa po bardzo pochlebnych opiniach Klaudyny :* Natomiast do micela podchodziłam z pewną dozą nieśmiałości, dlatego że w płynie są kuleczki. Takie nowinki trochę mnie przerażają i bardzo ostrożnie do nich podchodzę. Jeśli jesteście ciekawe jak się produkty spisały zapraszam do dalszego czytania.


Regenerująca kuracja z wit. C
Witamina C wykazuje działania antyoksydacyjne, walczy z wolnymi rodnikami, wspomaga ochronę przeciw promieniowaniu UV, stymuluje syntezę kolagenu, działa rozjaśniająco, wpływa korzystnie na stan skóry trądzikowej, wzmacnia naczynia krwionośne, poprawia stopień nawilżenia skóry. Gliceryna w naturalny sposób osłania skórę, przenikając do przestrzeni międzykomórkowych, gdzie wiąże ilość wody niezbędną do zachowania prawidłowego nawilżenia skóry. Ma doskonałe właściwości łagodzące, skutecznie nawilża przesuszoną skórę ze skłonnościami do pierzchnięcia. Kompleks proteinowy działa przeciwobrzękowo, walczy z wolnymi rodnikami, natomiast wyciąg
z gorzkiej pomarańczy
ma właściwości antyoksydacyjne, aktywuje procesy regeneracji i odnowy skóry, nawilża, zwiększa elastyczność i jędrność skóry, działa delikatnie ściągająco i zmniejsza pory, rozjaśnia koloryt cery, odżywia
i rewitalizuje skórę zmęczoną. Arbutyna posiada działanie depigmentacyjne, polegające na regulowaniu produkcji barwnika skóry – melaniny, a także na jej równomiernym rozmieszczeniu w naskórku. Posiada działanie przeciwzapalne, używana jest w leczeniu trądzika pospolitego. Kwas hialuronowy wpływa korzystnie na stopień nawilżenia, poprawia kondycję suchej skóry. Może być stosowany jako środek nawilżający. 

 Serum jest przeźroczyste i ma oleistą konsystencję. Stosuję preparat od dwóch miesięcy i jeszcze troszkę mi zostało. Znaczy, że wydajny też jest. Nie mam cery trądzikowej, ale za to wrażliwą i naczynkową, czyli też jest kłopotliwa. Niechciane niespodzianki na twarzy też się u mnie pokazują , zazwyczaj na parę dni przed okresem kilka sztuk się pojawia. Stosując serum codziennie wieczorem okazało się, że wypryski nie mają szans na rozkwit! Szybko zostały zasuszone
i znikały w tempie ekspresowym, nie pozostał po nich żaden ślad, żadnego strupka czy zaczerwienienia. Moja naczynkowa cera została wyciszona, rzadziej wykwitał mi niechciany rumieniec o barwie cegły. Wrażliwce też mogą je stosować, pomimo dużego 30% stężenia wit. C ni zaobserwowałam podrażnień, nawet w początkowym etapie stosowania kosmetyku. Wchłania się dość szybko, pozostawia lekko lepiący się film, który jednak mi nie przeszkadza, w końcu stosuję go na noc
i makijażu nie mam zamiaru nakładać ;) Nie zaobserwowałam zapchanych porów, cera jest lekko rozjaśniona, wyciszona.
Mówiąc krótko jestem bardzo na tak! Na pewno będę go stosować naprzemiennie z innymi preparatami.


Płyn do demakijażu z micelami i witaminamiPłyn o właściwościach łagodzących do mycia i demakijażu twarzy. Micele estrów kwasów tłuszczowych i witamin doskonale wyłapują i pochłaniają brud i nadmiar sebum, dlatego jednym gestem usuwa zanieczyszczenia i zmywa makijaż. Nie narusza warstwy hydrolipidowej naskórka. Łagodzi podrażnienia. Oczyszcza jak mydło, reaguje jak woda, neutralizuje jak tonik i nawilża jak mleczko. Nie wymaga spłukiwania. Witaminy zawarte w płynie ,odżywiają i nawilżają skórę.

 Płyn micelarny ma za zadanie DELIKATNIE usunąć makijaż z mojej twarzy i nie pozostawiać uczucia ściągnięcia, oraz absolutnie nie może piec w oczy. Ten produkt doskonale wywiązał się z wyżej wymienionych zadań. Niebieskie kuleczki w zetknięciu ze skórą szybciutko się rozpuszczają, także żadnego drapania nie czuję przy demakijażu. Bardzo dużym plusem jest to, nie pozostawia mgły przed oczami. Skóra jest dobrze oczyszczona i przygotowana do dalszej pielęgnacji.  Mam swój ulubiony micel, który ciężko przebić jeśli chodzi o działanie i efekty. Teraz mam już drugi preparat, który z chęcią stosuję.  

 Do tej pory unikałam obdarowywania znajomych tego typu (zestawami) prezentami, jednak po przetestowaniu obu produktów mogę go z czystym sumieniem polecić. Oba kosmetyki dobrze się u mnie sprawdziły i z chęcią do nich wrócę. Także jak nie macie pomysłu na prezent to już jeden Wam przedstawiłam :)

14 komentarzy:

  1. To serum używałam i z efektów byłam bardzo zadowolona. Natomiast płyn podrażniał mi oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety z micelami tak bywa. Ja na przykład nie mogę używać Biodermy :/

      Usuń
  2. Bardzo lubię wszelakie kuracje z witaminą C, więc myślę, że ta kuracja mogłaby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak zwłaszcza, że sporo osób się z nią polubiło.

      Usuń
  3. Tą opinią o serum z wit. C mnie skutecznie zachęciłaś. Od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad kosmetykami własnie z tą witaminką, a skoro to serum tak fajnie zadziałało na wszelkie niedoskonałości to muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  4. Teraz mam witaminę C 10%, ale mam ochotę na wyższe stężenie, więc może się w następnej kolejności skuszę na to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się bałam tak dużego stężenia, okazało się, że niepotrzebnie.

      Usuń
  5. Produkty z witaminą C bardzo lubię serum chętnie wypróbuję a micel niekoniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kuracja z wit. C mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też stosuje kurację w witaminą C ;) Ma świetne efekty ;)) Ale u mnie jest to inna firma ;)
    Obserwuje i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. oj lubie obydwa :D a witamnkę C od nich jeszcze mam w małym zapasie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominuje Cię do LBA - szczegóły u mnie https://lubieowocki.blogspot.com/2016/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze motywują :)

Copyright © 2016 DobrulBloguje , Blogger