Le Cafe de Beaute- żele pod prysznic. BIOARP.PL

 Ładnych parę lat temu remontowałam łazienkę, w pomroczności jasnej pozbyłam się wanny. Wtedy nie były jeszcze dostępne, w tak dużych ilościach, umilacze do kąpieli jak teraz i nie żałowałam swojej decyzji. Obecnie z każdej półki sklepowej patrzą na mnie wszelkiego rodzaju olejki, babeczki, herbatki i pudry do kąpieli, WRR! Na szczęście wybór żeli pod prysznic, mydeł jest obecnie bardzo duży i jest w czym wybierać. Ostatnio zrobiłam zakupy w sklepie internetowym Bioarp.pl i parę kosmetyków nieznanej mi do tej pory marki wpadło do koszyka.



Le Cafe de Beaute (Kafe krasoty)to wysokiej jakości, ręcznie robione kosmetyki naturalne, których receptury nawet
w 99% oparte są na roślinnych składnikach. Do ich produkcji stosowane są organiczne oleje i ekstrakty roślinne, francuskie olejki eteryczne, soczyste i aromatyczne owoce. Występujące w recepturach kosmetyków konserwanty i barwniki są pozyskiwane z naturalnych surowców i bezpieczne dla skóry. Linia kosmetyków inspirowana jest klimatem Francji, jej niepowtarzalnymi aromatami i krajobrazami.


Relaksujący krem- żel pod prysznic oparty w 95% na naturalnych składnikach (sok marakui, olej jojoba, ekstrakt mango). Soczysty tropikalny aromat przyniesie nastrój lata o każdej porze roku. Sok marakui ujędrnia skórę, wyrównuje ją. Ekstrakt mango czyni skórę elastyczną i aksamitną, daruje zdrowy wygląd. Olej jojoba nasyca skórę witaminami i minerałami, intensyfikuje regenerację, odżywia, chroni przed negatywnym działaniem środowiska zewnętrznego. Żel nie zawiera SLS, SLES, silikonów i parabenów.
Składniki aktywne:
Sok marakui – ujędrnia skórę, wyrównuje ją
Olej jojoba – nasyca skórę witaminami i minerałami, intensyfikuje regenerację, odżywia, chroni przed negatywnym działaniem środowiska zewnętrznego.
Ekstrakt mango - czyni skórę elastyczną i aksamitną, daruje zdrowy wygląd

Skład INCI:
Aqua, Cocamidopropyl Betaine (z oleju kokosowego), Passiflora Juice Concentrate (sok z marakui), Mangifera Extract (ekstrakt mango),  Sodium Coco-Sulfate (z oleju kokosowego), Aloe Barbadensis Extract (ekstrakt aloesu), Simmondsia Chinensis Oil (olej jojoba), Glycerin (roślinna gliceryna), Sodium Chloride, Prunus Amygdalus Oil (olej ze słodkich migdałów), Perfume, Styrene/Acrylates Copolymer, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, CI 77510, CI 77015

 Nie rozumiem dlaczego producent określił żel relaksującym, produkt ma bardzo świeży, soczysty i lekko cierpki zapach. Prym wiedzie marakuja i chyba dlatego zapach ma lekko kwaskową nutę. Jak dla mnie rewelacja, tylko zamiast relaksu podczas kąpieli dostaję mega energizującego kopa :) Świetnie się sprawdza podczas porannego prysznica, kiedy oczka nie chcą się otworzyć i ciężko się zebrać do kupy. Produkt ma lekką kremowo- żelową konsystencję, jeśli nie używamy gąbki nie uzyskamy dużej piany, sprawa wygląda inaczej, kiedy użyjemy gąbki. Wystarczy niewielka ilość żelu, aby uzyskać gęstą, kremową i rewelacyjnie myjącą pianę. Skóra jest świetnie oczyszczona i nawilżona. Jedyny minusik jaki bym dała to za krótko utrzymujący się zapach na skórze.


Odżywczy krem- żel pod prysznic-  oparty w 95% na naturalnych składnikach (ekstrakt kakao, olejek paczuli, mleczko kokosowe). Aromatyczny zapach czekolady pomoże się zrelaksować i zapomnieć o troskach dnia codziennego. Ekstrakt kakao zmiękcza i odżywia skórę, mleczko kokosowe działa antyoksydacyjnie i antybakteryjnie, olejek paczuli tonizuje, posiada działanie liftingujące.  Żel nie zawiera SLS, SLES, silikonów i parabenów.

Składniki aktywne:
Ekstrakt kakao – zmiękcza i odżywia skórę mocno nawilża i regeneruje.
Mleczko kokosowe – działa antyoksydacyjnie i antybakteryjnie.
Olejek paczuli – tonizuje, posiada działanie liftingujące.

Skład INCI:
Aqua, Cocamidopropyl Betaine (z oleju kokosowego), Theobroma Cacao Extract (ekstrakt kakao), Cocos Nucifera Milk Extract (mleczko kokosowe), Sodium Coco-Sulfate (z oleju kokosowego), Aloe Barbadensis Extract (ekstrakt aloesu), Pogostemon Cablin Essential Oil (olejek paczuli), Glycerin (gliceryna roślinna), Sodium Chloride, Prunus Amygdalus Oil (olej ze słodkich migdałów), Perfume, Styrene/Acrylates Copolymer, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, CI 77400

 Lubicie zapach ciepłego, czekoladowego budyniu? Jeśli tak to będziecie w niebie! Żel tak właśnie pachnie, świeżo przyrządzonym deserem. W połączeniu z gorącą wodą zapach otula i przynajmniej mnie, relaksuje na maxa. Gęsta piana, o ile oczywiście użyjemy gąbki,  która doskonale oczyszcza i pielęgnuje w połączeniu z niesamowicie apetycznym zapachem doskonale relaksuje i wycisza po ciężkim dniu. Tutaj jak wyżej, malutki minusik za krótko utrzymujący się zapach na skórze. W powietrzu aromat utrzymuje się jeszcze długo po zakończeniu wieczornej toalety.
Jeśli chodzi o działanie nawilżające obu produktów, to jestem zadowolona. Balsam lub masło do ciała musiałam stosować co drugi dzień. Jak na wymagania mojej suchej skóry jest to bardzo dobry wynik.

 Na pewno w mojej łazience jeszcze nie raz znajdą się produkty Le Cafe de Beaute. Jak wspomniałam wcześniej "swoje" kosmetyki kupiłam w sklepie internetowym Bioarp. Cena żeli jest bardzo, ale to bardzo przyjazna dla portfela 15 zł za 400 ml bardzo wydajnego produktu  jest niezwykle kusząca. 

18 komentarzy:

  1. Wow, patrząc na miniaturę i tytuł posta, spodziewałam się kolejnych żeli za 940586049568 PLN a tu proszę, rozsądnie.
    Widzę, że tego SCS jest mało w składzie, ciekawe jak by moja skóra zareagowała na takie mycie. Niestety, robi się coraz bardziej sucha i coraz gorzej reaguje na zbyt mocne związki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem strasznym suchelcem, zwłaszcza zimą, te żele dają radę. Podrażnień nie ma :)

      Usuń
  2. O ten kakaowy zdecydowanie mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam delektować się takimi produktami :) myślę że chętnie wypróbuję choćby jeden wariant :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystanie z nich to sama przyjemność.

      Usuń
  4. Budyń czekoladowy? Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie te produkty to całkowita nowość, ale mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne składy! Myślę, że ten pierwszy bardziej by mi przypadł do gustu, nie przepadam za czekoladowymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekolada w kosmetykach tylko zimą i jesienią! W cieplejsze dni jest dla mnie za intensywna.

      Usuń
  7. Czekoladowy budyń... nie no, i czeka mnie 5 już zamówienie z tego sklepu :D Już nie mam gdzie gąbek chować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz! Ile razy ja po lekturze Twoich tekstów leciałam do sklepu, teraz Twoja kolej :*

      Usuń
  8. Ciekawe produkty i cena bardzo przyjemna jak na taką pojemność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, cena jest bardzo fajna!

      Usuń
  9. Świetnym uzupełnieniem kosmetyków do kąpieli jest filtr prysznicowy z systemem kdf - filtr wychwytuje z wody chlor i fluor które przesuszają zwykle skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś coś więcej napisać o filtrze?

      Usuń

Wasze komentarze motywują :)

Copyright © 2016 DobrulBloguje , Blogger