FLOSLEK- Skin care expert all day. Selfie effect technology.

O marce FLOSLEK Laboratorium słyszałam od bardzo dawna, parę produktów zużyłam i byłam z nich bardzo zadowolona. Pod koniec grudnia ubiegłego roku dostałam propozycję przetestowania nowej linii kosmetyków. Portal Face & Look razem
z wyżej wymienioną marką zorganizowała akcję dla blogerów i ich czytelników, polegającą na przetestowaniu produktów
z serii SKIN CARE EXPERT ALL-DAY. Do testów zaprosiłam dwie pary czytelniczek bloga. Mogły to być- matka- córka, siostry, lub przyjaciółki. Kiedy upłynął czas przeznaczony na testy, każda z par miała wypełnić ankiety na temat produktów, których używały. W poście przybliżę Wam wyniki ankiet, oraz moje wrażenia z użytkowania kosmetyków.


Na początek parę słów producenta na temat nowej linii kosmetyków.

Skin care expert all day linia kosmetyków dla kobiet aktywnych, które od rana chcą wyglądać świeżo i atrakcyjnie. Delikatny zapach i lekka konsystencja zapewnią piękny początek każdego dnia. Dzięki połączeniu składników aktywnych
i zaawansowanych technologii, harmonijnie zaspokaja potrzeby skóry w ciągu dnia, nadaje jej świeżość wydobywa naturalny blask i zapewnia atrakcyjny wygląd.



PEARLS Serum rozświetlająceLuksusowy preparat przeznaczony dla nowoczesnych kobiet, oczekujących spektakularnych efektów. Idealny do skóry narażonej na negatywne działanie czynników zewnętrznych, takich jak: klimatyzacja, zanieczyszczenia atmosferyczne, tryb życia. Nowatorska formuła Selfie effect technology™ sprawia, że precyzyjnie dobrane składniki aktywne, zamknięte w unikalnych perłach, odmładzają i zapobiegają powstawaniu zmarszczek oraz długotrwale nawilżają. Skóra odzyskuje zdrowy, promienny wygląd i jedwabistą gładkość. 

Wygląd zewnętrzny serum naprawdę cieszy oko, prezentuje się bardzo luksusowo. 100% testujących matek i 98% córek oceniło bardzo pozytywnie wygląd zewnętrzny opakowań.
82% mam i 85% córek pozytywnie oceniło efekt rozświetlenia, zapach także uzyskał wysokie noty aż 94% mamy i 95% córki! Konsystencja produktu także uzyskała pozytywne noty, 87% mam i 85% córek było zadowolonych. Chęć ponownego zakupu wyraziło 80% mam i 74% córek. 

Jeśli chodzi o mnie to miałam lekkie obawy jeśli chodzi o złote drobinki widoczne w opakowaniu. Myślałam, że będą bardzo widoczne na twarzy, jak bym sobie sypnęła brokatem na lico. Konsystencja idealna, nie za lekka, nie za ciężka, ot po prostu w sam raz. Aplikacja serum jest bardzo przyjemna, wchłania się szybko, a drobinki widoczne w opakowaniu, na twarzy dają ładny efekt rozświetlenia. 


BLUR Krem upiększającyIdealna formuła dla kobiet poszukujących perfekcyjnej i natychmiastowej poprawy wyglądu cery. Selfie effect technology™ optycznie koryguje niedoskonałości a skóra staje się nieskazitelna i aksamitnie gładka. Dzięki składnikom aktywnym, krem głęboko nawilża, poprawia elastyczność i jędrność naskórka oraz wygładza drobne zmarszczki i nierówności. Cera zyskuje świeżość a twarz młodszy wygląd.

Ten produkt testowały tylko mamy i bardzo wysoko oceniły jego zapach 96%, konsystencja 87% pozytywnych opinii. 92% mam poleciło by zakup tego produktu znajomym, a 85% mam wyraziło chęć ponownego zakupu tego kremu. 

Moje wrażenia po użyciu tego produktu są mieszane. Konsystencja bardzo mi odpowiadała, szybko się wchłaniał do matu. Bużka była gładka i niezwykle miękka w dotyku, jednak po dłuższym stosowaniu zauważyłam, że niestety mnie zapychał. Nie zauważyłam u siebie optycznej korekcji zmarszczek. Dla mnie jest to najsłabszy produkt z całej serii, ale pamiętajmy, ile twarzy tyle opinii. To, że coś mi nie przypasowało nie znaczy, że jest złe.


BASE Baza wygładzającaBaza doskonale wygładza i wyrównuje skórę, wypełnia zmarszczki, dzięki czemu zastosowany podkład rozprowadza się równomiernie i nie wnika w zagłębienia. Skóra błyskawicznie staje się matowa, miękka w dotyku a trwałość makijażu znacznie przedłużona. Delikatna konsystencja i satynowa gładkość zapewniają piękny początek dnia.

Ten produkt testowały córki i aż 92% testujących poleciłoby ten produkt znajomym, zapach uzyskał 98% pozytywnych opinii, a 86% stwierdziło, że produkt wywiązuje się ze swojego zadania, czyli przedłuża trwałość makijażu.

Baza ma konsystencję kremowo- żelową. Wchłania się błyskawicznie, pozostawiając twarz delikatnie matową i wyraźnie gładszą. Aplikacja podkładu jest ogromną przyjemnością. Wyraźnie trwałość makijażu jest przedłużona, praktycznie nie miałam potrzeby wykonywania poprawek w ciągu dnia.


BB Krem multifunkcyjny- Innowacyjna formuła Selfie effect technology™ błyskawicznie wtapia się w skórę, maskując niedoskonałości, przebarwienia oraz redukuje zaczerwienienia. Micro-MINERAL complex idealnie dopasowuje się do odcienia cery i nadaje jej piękny, wyrównany koloryt. Krem długotrwale nawilża i wygładza skórę a filtr UV SPF 15 dodatkowo chroni przed negatywnym wpływem promieniowania słonecznego. 

Ten produkt testowali blogerzy. Niestety zostałam rozpuszczona przez azjatyckie kremy BB i do końca nie spełnił on moich oczekiwań. Po pierwsze jest on za ciemny, po drugie przebijają w nim pomarańczowe tony, które nie są dla mnie dobre. Świetnie się sprawdzi u osób, którym taka tonacji pasuje. Jeśli chodzi o krycie to też trochę słabo, nie był w stanie do końca pokryć moich przebarwień, czy też naczynek. Natomiast konsystencja gęsta i kremowa jest rewelacyjna! Wchłanianie też jest błyskawiczne i praktycznie do matu. Gdyby tylko kolorystyka nie była podbita pomarańczowymi tonami, na pewno sięgałabym po niego po wyjściu z siłowni czy basenu, żeby nie straszyć swą paszczą postronnych ;) Także apeluję do producenta o rozszerzenie gamy kolorystycznej.

Podsumowując jest to bardzo udana seria produktów, w której każdy znajdzie coś dla siebie. Musimy jednak pamiętać, że kosmetyki w swoim składzie mają sporo silikonów, które należy bardzo dokładnie usunąć podczas wieczornego oczyszczania twarzy.

23 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe produkty, zwłaszcza serum wygląda obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że serum będzie miało bardzo dużą rzeszę fanek :)

      Usuń
  2. Serum chętnie bym przetestowała, wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Opakowania faktycznie są śliczne.

      Usuń
  4. Bardzo lubię ich produkty ;) Tym chętniej przeczytałam o ich nowościach ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda to serum rozświetlające ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam już te produkty u dziewczyn :) serum najbardziej mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum rzeczywiście jest warte polecenia.

      Usuń
  7. Bardzo ciekawe wyniki testów, zdecydowana większość polecę. Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego znajdzie się coś dobrego.

      Usuń
  8. Potwierdzam - testowałem z córką i obie jesteśmy z niego bardzo zadowolone. Krem na mojej cedze sprawdził się za to idealnie �� naprawde swietne produkty - polec!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cerze oczywiscie 😀

      Usuń
    2. Cerze oczywiscie 😀

      Usuń
    3. Cieszę się, że Ci przypasowały te produkty :D

      Usuń
  9. Sam wygląd tych opakowań skusiłby mnie do zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są te perełki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie wypróbowalibyśmy wszystkie kosmetyki oprócz kremu BB, bo pomarańczowe nuty nie służą mysim pyszczkom i bladziochy z nas straszne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podejrzewam, że u mnie najgorzej wypadłby krem BB, bo kolor mógłby nie być dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  13. to serum nie daje mi spokoju, czytałam już o nim na innych blogach, ciekawa jestem działania, teraz w ziko ma być promocja na flosa 25%, może będzie coś z tej serii, jeśli nie znajdę serum to wypróbuję coś innego z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze motywują :)

Copyright © 2016 DobrulBloguje , Blogger