ICEVEDA- Syberyjski cedr i drzewo sandałowe.

 Nie wiem jak Wy, ale ja zimą lubię używać kosmetyków, które rozgrzewają i mają ciepłe i otulające aromaty. Nie dla mnie cytrusy, kwiatki i inne świeże zapachy, kiedy za oknem chłód i śnieg. Dlatego podczas ostatnich zakupów w BIOARP.PL do koszyka wpadło sporo produktów o drzewnych ciepłych aromatach. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić dwa produkty ICEVEDA- żel pod prysznic i scrub, o zapachu drzewa sandałowego i cedru.




 ICEVEDA- to unikalna gama estońskich kosmetyków, która wykorzystuje klasyczne zabiegi ajurwedyjskie i północne zioła, łącząc rośliny z różnych części świata. Rośliny te uzupełniają się nawzajem, aby zwiększyć skuteczność działania. Iceveda poprawia naturalne mechanizmy obronne skóry i pomaga skórze wytrzymywać napięcia współczesnego życia.
Cała seria jest podzielona na 6 kolorów – 12 głównych składników aktywnych – 1 roślina Syberyjska + 1 Ajurwedyjska.
 Ajurweda- to starożytny system medyczny, który rozwinął się ponad 5 tysięcy lat temu w Indiach. Do dziś jest powszechnie praktykowana na wschodzie.Nie jest konkretną metodą leczenia, lecz pełnym systemem zasad
i wierzeń o duchu, ciele i umyśle. Dosłownie termin ajurweda oznacza „wiedzę o życiu”. Podstawową zasadą ajurwedy jest pełna równowaga pomiędzy ciałem, umysłem oraz duchem. Tylko ona może zapewnić dobre samopoczucie, szczęście, piękny wygląd i zdrowie.
 Jak wypadło połączenie starożytnej wiedzy i i ziół, ze składnikami pochodzącymi z zimnej północy? O tym dowiecie się
w dalszej części postu :)


 Scrub do ciała syberyjski cedr i drzewo sandałoweWygładzający, ziołowy scrub do ciała dla skóry wrażliwej wzbogacony o olej cedrowy i z borówki czarnej oraz ekstrakty papai,  mango i drzewa sandałowego ujędrnia skórę, głęboko oczyszcza pory, wygładza i odświeża.Składniki aktywne:
Organiczny olej cedrowybogaty w wielonienasycone kwasy tłuszczowe i witaminy intensywnie odżywia i nawilża.
Ekstrakt z drzewa sandałowego -  wzmacnia strukturę skóry i poprawia jej wygląd.
Ekstrakt mango -  regeneruje i chroni skórę, przywracając jej miękkość, sprężystość i zdrowy naturalny koloryt. 
Organiczny ekstrakt papai - owoc papai zawiera mnóstwo cennych dla zdrowia i urody substancji. Witaminę C, E oraz kwas foliowy , cynk, potas, magnez, błonnik , naturalne antyoksydanty luteinę, likopen i argininę.  Zawiera bardzo cenne antyoksydanty chroniące skórę przed wolnymi rodnikami. Wysoka zawartość naturalnych antyoksydantów pomaga chronić cały organizm. Dzięki nim nasza skóra wygląda młodziej i łatwiej walczyć jej z szkodliwymi czynnikami pochodzenia zewnętrznego.

 Scrub można stosować na dwa sposoby: na suchą lub mokrą skórę. Jest tak gęsty, że nie ma problemu z utrzymaniem go na skórze, nie spływa, także nie musimy się śpieszyć z masażem w obawie, że nam ucieknie ;)
Zauważyłam, że jak nałożymy go na suche ciało i rozpoczniemy masaż, scrub ma doskonałe właściwości rozgrzewające! Jeśli jesteśmy zmarznięci, ten sposób aplikacji jest najlepszy. Na mokro natomiast zafundujemy sobie doskonały masaż, który doskonale wygładzi skórę i pobudzi krążenie. Po kąpieli ciało jest gładziutkie, jak przysłowiowa pupcia niemowlęcia.  Doskonale nawilża i natłuszcza suchą skórę, jeszcze rano uczucie nawilżenia jest dobrze wyczuwalne. Zapach jest niesamowity dla kobiety i mężczyzny, drzewny, otulający i ciepły rozgrzewający. W sam raz na zimowe wieczory.


 Żel pod prysznicOrzeźwiający, ziołowy żel pod prysznic wzbogacony o olej cedrowy i kameliowy oraz ekstrakty oczaru, żeńszenia i drzewa sandałowego oczyszcza, regeneruje i napina skórę, zmiękcza i przywraca jej blask.Składniki aktywne: 
Organiczny olej cedrowy - bogaty w wielonienasycone kwasy tłuszczowe i witaminy intensywnie odżywia i nawilża.
Ekstrakt z drzewa sandałowego -  wzmacnia strukturę skóry i poprawia jej wygląd.
Ekstrakt oczaru wirginijskiego - uszczelnia naczynia krwionośne i zmniejsza kruchość kapilar, reguluje krążenie podskórne, działa przeciwzapalnie, przeciwbakteryjnie, przeciwkrwotocznie. Przyśpiesza proces regeneracji skóry skutecznie ją odmładzając.
Ekstrakt żeń-szenia - posiada działanie regenerujące i odmładzające, pobudza odnowę skóry, przywraca skórze równowagę.
Olej kameliowy - nawilża, tonizuje i nasyca skórę witaminami.

 Kosmetyk ma lekką żelową konsystencję, dobrze się rozprowadza po ciele. Nakładając na siateczkę, gąbkę lub myjkę uzyskamy dość przyjemną pianę, jednak nie jest to piana gęsta i kremowa. Żel rozprowadzany dłońmi delikatnie się pieni, także jak ktoś oczekuje nie wiadomo jak gęstej piany, to się zawiedzie. Jeśli chodzi o właściwości myjące, to jestem zadowolona, żel dobrze trzyma się skóry i nie spływa w szybkim tempie z ciała. Zapach jak powyżej wspomniałam, jak dla mnie rewelacja. Małe ale mam do długości utrzymywania się aromatu na skórze, dość szybko znika. Natomiast
w powietrzu czuć cedr bardzo długo i z tego powody mój pobyt w łazience dość mocno się przedłuża. Po prostu dwa
w jednym, kąpiel i aromaterapia za jednym kopem. Będąc posiadaczką suchej, nawet bardzo suchej skóry, na nawilżenie nie mogę nażekać. Stosuję balsam co drugi dzień, jak dla mnie to bardzo dobry wynik, zwłaszcza zimą, kiedy skóra prezentuje mega mocny przesusz.

 Oba kosmetyki kupiłam w sklepie internetowym Bioarp.pl. Podejrzewam, że jeszcze nie raz bedziecie czytały o produktach kupionych w tym sklepie. Dlaczego? Ano dlatego, że wybór jest duży i moje popełnione zamówienia były naprawdę duże. Nie sposób zajrzeć i nic nie kupić, bo ceny są naprawdę przyjazne dla portfela i nigdy nie kończy się na dwóch- trzech produktach w koszyku. Żel kosztował około 13 zł za 280 ml, scrub 17 zł za 300 ml produktu. Całkiem nieźle, prawda?
Znacie kosmetyki ICEVEDA

 







24 komentarze:

  1. Ten zestaw bezapelacyjnie trafia na moją wishlistę. Miałam go kupić już w grudniu i zapomniałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mogłaś zapomnieć????? Notatki rób!!!! ;)

      Usuń
  2. Mam oba :D póki co używam peelingu i jest wow :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej go nie można opisać ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajny zestaw :) jestem peelingo-maniakiem i pewnie to właśnie on trafi w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak trafi to już ich nie opuści :)

      Usuń
  4. A mi się peeling skończył, buuuuuuu

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam, że te kosmetyki będą sporo droższe a tu taka niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moje ulubione nuty zapachowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak i moje, świetne jest to, że pasują do obu płci, że tak powiem ;)

      Usuń
  7. czuję się zachęcona :) piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię takie zapachy i chętnie sięgnę po te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Próbuj, próbuj a przepadniesz!!!

      Usuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam drzewo sandałowe :) kuszące produkty, szczególnie peeling, mam na ich punkcie lekkiego fioła :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Scrub mógłby mnie zachwycić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe kosmetyki. Nie mieliśmy jeszcze żadnych produktów z takimi składnikami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli chodzi o żele pod prysznic, to nie jestem wymagająca, więc ten pewnie bym polubiła, ale z opisu scrubu wnioskuje, że jest to produkt dla mnie! Uwielbiam świetnie usuwające martwy naskórek zdzieraki;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze motywują :)

Copyright © 2016 DobrulBloguje , Blogger