SAEM- PERFUMED Hand Essence i PERFUMED Hand Shea Butter. Kompleksowa pielęgnacja dłoni.

Koreańska pielęgnacja nie przestaje mnie zaskakiwać. O rozbudowanej pielęgnacji twarzy wiedzą już chyba wszyscy, esencje do twarzy, które stały się hitem, też już każdy zainteresowany zna, lub przynajmniej o nich słyszał. Ale dużym zaskoczeniem dla mnie był moment, kiedy zobaczyłam zestaw do pielęgnacji dłoni, w którego skład wchodzi właśnie esencja i krem.



PERFUMED Hand EssenceEsencja szybko się wchłania i pokrywa skórę cieniutką warstwą i nie pozostawia lepkiej warstwy.  Sprawia, że skóra dłonie jest  miękka
i gładka
,  chroni przed utratą wilgoci i drażniącym działaniem  czynników środowiskowych
i agresywnych chemikaliów. 
Krem nie tylko nawilża i  odżywia  skórę, ale także  
odmładza.

PERFUMED Hand Shea Butter- Krem szybko się wchłania, likwiduje suchość i łuszczenie się skóry. Chroni przed agresywnym działaniem czynników środowiskowych i czynników chemicznych. Mieszanina masła shea, oleju z nasion kakaowca i oleju mango doskonale zmiękcza i pozostawia skórę gładką i nawilżoną.


Esencja ma lekką żelową konsystencję, jak każdy kosmetyk koreański jest niesamowicie wydajna. Wystarczy ilość wielkości małej fasolki, nałożona na umyte i osuszone ręce, aby dokładnie pokryć obie dłonie. Produkt wchłania się w tempie ekspresowym, nie pozostawiając lepiącej się warstwy. Już chwilę po użyciu która staje się wyraźnie jaśniejsza. Wrażenie nawilżenia bardzo przyjemne. 


Krem natomiast ma bardzo treściwą i gęstą konsystencję. Trochę się obawiałam, że będzie się trudno rozprowadzał i ciężko wchłaniał w skórę dłoni. Nic bardziej mylnego! Produkt bardzo szybko się wchłania a aplikacja to czysta przyjemność, gładko i sprawnie się rozprowadza. Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ w pracy potrzebuję kremu, który właśnie tak się zachowuje. Pracuję w szpitalu i wierzcie mi, że nie ma nic gorszego jak tłuste i ślizgające się dłonie, ciężko wtedy otworzyć ampułki a łapanie w locie strzykawki też nie jest tym na czym chciałabym tracić czas ;)
Efekty stosowania są bardzo przyjemne dla oka, odczucia subiektywne też są świetne. Dłonie są miękkie, nawilżone, gładkie i skóra jest wyraźnie rozjaśniona. Moja mama posiadająca spore przebarwienia na dłoniach też jest bardzo zadowolona. Plamy stały się wyraźnie jaśniejsze.
Jeżeli nie narażacie swych dłoni na działanie środków drażniących, spokojnie wystarczy Wam sam krem, w moim przypadku jednak niezbędne jest stosowanie obu preparatów. Duet ten też dobrze się sprawdzi, jeśli chcemy w szybki sposób zregenerować umęczoną
i zniszczoną skórę dłoni po zimowych mrozach.
Oba produkty kupiłam w K- BEAUTY101 znajdującym się na ul. Oławskiej we Wrocławiu.

14 komentarzy:

  1. Ja na razie używam kotków ze Skin79 ale te też mają cudne opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mają uroczą szatę graficzną. Moje ręce potrzebują solidnej dawki odżywienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak!!! Opakowania przyciągają wzrok :)

      Usuń
  3. Ciekawe jk pachną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapachów jest od groma! Owocowe, kwiatowe, te które opisałam mają zapach bawełny :)

      Usuń
  4. Te produkty są mi nieznane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz możliwość, to polecam się zapoznać :)

      Usuń
  5. Bardzo lubimy takie opakowania. Są higieniczne, bo nie zasysają powietrza i bakterie wolniej się namnażają. Poza tym, łatwo wydobyć resztki produktu.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam jeszcze możliwości używać koreańskich kosmetyków pielęgnacyjnych ale te mają bardzo ładną szatę graficzną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że azjatyki wciągnęły Cię na dobre :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak!Kosmetyki świetnie wpisują się w moje potrzeby :)

      Usuń
  8. Nie znam tej marki. Fajnie, że mimo tłustej konsystencji krem dobrze się wchłania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona tym faktem. Zazwyczaj kremy na bazie masła shea potrzebują trochę czasu aby się wchłonąć.

      Usuń

Wasze komentarze motywują :)

Copyright © 2016 DobrulBloguje , Blogger