NOVACLEAR- ATOPIS- seria do skóry atopowej, suchej i wrażliwej.

Wreszcie, po ponad roku od czasu, jak założyłam bloga, zebrałam się na odwagę. i zgłosiłam się do testów kosmetyków. Radość i zaskok był pełen, kiedy się okazało, że ja i mój mały blog " załapaliśmy" się do akcji. Tym sposobem przyszła do mnie paczka zawierająca dwa produkty do pielęgnacji skóry wrażliwej, atopowej i suchej: płyn  do mycia twarzy i ciała  ATOPIS FACE & BODY WASH i nawilżający balsam do ciała ATOPIS ULTRA BODY MOISTURIZER.


Skórę ma suchą niemożliwie i tego typu produkty bardzo mnie interesują, także z dziką chęcią zabrałam się do testów. 
ATOPIS FACE & BODY WASH- w moje ręce trafiła tuba o pojemności 200 ml, dostępne są jeszcze opakowania o pojemności 500 ml.W składzie znajdziemy sporo składników, które mają dobroczynny wpływ na stan naszej skóry.  
Organiczny olej konopny odbudowuje warstwę hydrolipidową naskórka zapewniając jednocześnie skuteczne i długotrwałe nawilżenie (Omega 3-6-9). Ekstrakt z korzenia lukrecji łagodzi podrażnienia i eliminuje świąd. Gliceryna działa nawilżająco oraz ułatwia przenikanie składników aktywnych w głąb skóry. Pantenol przyspiesza procesy regeneracji naskórka. Witamina E chroni skórę przed niszczącym działaniem wolnych rodników. Płyn przywraca skórze komfort i ukojenie. 
Produkt jest bez zapachu i ma lekką wodno- żelową konsystencję. Z tego powodu dość lekko i niespodziewanie wylewa się z tuby. Musimy koniecznie pamiętać żeby dokładnie zamknąć opakowanie, ponieważ rano może nas spotkać niemiła niespodzianka. Lepsze byłoby opakowanie z atomizerem. Żel bardzo słabo się pieni, ale jak wiadomo nie wszystko co się pieni, dobrze i delikatnie oczyszcza ;) Najpierw kilkukrotnie użyłam żelu do umycia ciała, trochę mi brakowało tejże piany.Skóra faktycznie dobrze zareagowała, nie była przesuszona, ani ściągnięta, jednak miałam wrażenie, że ciało nie jest w 100% umyte. Ciężko mi to opisać, ale po spłukaniu ciała miałam ochotę wziąć inny produkt i jeszcze raz dokonać ablucji. Myślę, że świetnie by się sprawdził w pielęgnacji małych dzieci, z problemami skórnymi. Natomiast w kwestii oczyszczania twarzy okazał się strzałem w dziesiątkę!!!! Skóra po oczyszczeniu, nie była ściągnięta, żadnego nieprzyjemnego pieczenia
i podrażnienia. Bardzo, ale to bardzo polecam wszystkim wrażliwcom.



ATOPIS ULTRA BODY MOISTURIZER- balsam także jest w zapakowany w tubę
o pojemności 200 ml. Balsam nawilżający ma za zadanie ukoić i nawilżyć suchą i atopową skórę. 
 Organiczny olej konopny odbudowuje powłokę hydrolipidową naskórka i uzupełnia uszkodzenia cementu międzykomórkowego zapobiegając transepidermalnej utracie wody (TEWL). Ekstrakt z korzenia lukrecji silnie wiąże wodę w naskórku, łagodzi podrażnienia
i eliminuje świąd. 
Gliceryna nawilża skórę oraz ułatwia przenikanie składników aktywnych w głąb skóry. Alantoina chroni i regeneruje naskórek oraz działa przeciwzapalnie. Krem poprawia natłuszczenie i nawilżenie skóry.
Produkt ma dość zwartą i treściwą konsystencję. Przy aplikacji na skórę musiałam zastosować metodę małych porcji, ponieważ przy pierwszym nałożeniu przesadziłam z ilością i balsam zaczął mi się mazać po skórze i myślałam, że nigdy cholerstwa nie wmasuję.
W momencie, kiedy nakładam małe porcje wszystko jest w porządku, balsam się szybko wchłania. Nie pozostawia tłustej warstwy, skóra  jest gładka i co najważniejsze nie swędzi!  Za to doskonale sprawdził się na dłoniach, rączki nasmarowane na noc, odwdzięczą się ładną i nawilżoną skórą ;) Nawilżenie jest wystarczające, jednak muszę balsam stosować codziennie. Jak dla mnie jego moc nawilżania jest trochę za słaba.



 NOVACLEAR  oferuje produkty nie tylko dla wrażliwców, dostępna jest także seria dla cery trądzikowej i seria uzupełniająca pielęgnację. 
Znacie, używałyście tych produktów? 


zBLOGowani.pl

10 komentarzy:

  1. Nie stosowałam tych produktów, ale dużo dobrego o nich czytam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe produkty, nie miałam okazji ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny mają przystępne, można spróbować :)

      Usuń
  3. Mnie się wydaje że u mnie nawilżenie byłoby zadowalające tym bardziej że nie mam wymagającej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ja jestem suchelcem, i dla mnie było za słabo.

      Usuń
  4. Żel bardzo spoko, dla mnie akurat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, żel bardzo spoko :)

      Usuń
  5. nie znałam wcześniej tej serii. wezmę ją pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla dzieciaczków bardzo fajna :)

      Usuń

Wasze komentarze motywują :)

Copyright © 2016 DobrulBloguje , Blogger