SKIN 79- MILD LOTION SPF 50+ PA+++. Mój numer 1 w ochronie przeciwsłonecznej!

 Nieśmiało i małymi kroczkami zbliża się lato. Pogoda jak na razie jest w kratkę, ale na szczęście słońca jest coraz więcej, pomimo tego, że temperatury nas nie rozpieszczają. Od paru tygodni zaczęłam używać kremu z dużym filtrem, żeby zapobiec powstawaniu przebarwień i wysypowi piegów. Piegi wyglądają słodko, ale u dzieci, moje już takie nie są. SKIN 79- MILD LOTION SPF 50+ PA+++ jest moim sprzymierzeńcem w walce z niechcianymi przebarwieniami.



 Jak wiadomo  działanie promieni słonecznych ma dwojaki wpływ na nasz organizm. Pierwszym pozytywnym efektem ich działania jest synteza witaminy D, która w odpowiednim stężeniu działa zbawiennie na nasz kościec, zęby i układ krążenia. Dzięki promieniowaniu słonecznemu nasz organizm zostaje pobudzony do wytwarzania wielu hormonów.
Negatywne oddziaływanie promieni słonecznych na nasz organizm ma ścisły związek z typem naszej skóry. Wyróżniamy następujące typy:
Typ I (bardzo jasna, często pokryta piegami, włosy jasny blond lub rude, oczy niebieskie), którzy nigdy się nie opalą na wakacjach ze względu na brak pigmentacji.

Typ II (skóra jasna, włosy blond do brązowych, oczy niebieskie, zielone lub szare) wykazuje znaczną skłonność do oparzeń.

Typ III (skóra jasnobrązowa, włosy ciemnoblond lub brązowe) mogą się opalać i występuje u nich wyraźna opalenizna.

Typ IV (skóra brązowa lub oliwkowa, włosy ciemnobrązowe) - ekspozycja na słońce nie wywołuje u nich oparzeń.

 Skoro już wiemy jaki mamy typ karnacji, możemy dopasować rodzaj ochrony przeciw słonecznej, tak aby Słońce działało na nas tylko w dobroczynny sposób. Żyjemy w takich czasach, że nie ma mowy aby kobiety o alabastrowej cerze siedziały w domu. Każdy pracuje i przemieszcza się po dworze w różnych porach dnia. Należy zatem odpowiednio się zabezpieczyć przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym. Pomagają nam w tym kosmetyki, które posiadają w swoim składzie filtry, rozróżniamy ich dwa rodzaje:

Chemiczne-absorbują energię niesioną przez promieniowanie słoneczne.

Mineralnefiltry fizyczne, związki nieprzepuszczające promieniowania ultrafiloetowego, działają jak mikrolustra.


 Mój typ skóry to II, czyli unikam słonka niczym wampirzyca ;) Nie lubię się opalać, także nie cierpię z powodu niemożności leżenia plackiem na kocyku. Jednak twarz muszę chronić bardzo mocno. W dziecięctwie doznałam oparzeń twarzy 2 stopnia, od tamtej pory moje lico nie przepada za opalaniem. SKIN 79- MILD LOTION SPF 50+ PA+++ spełnia moje wszystkie wymagania, że tak powiem. 
Mam cerę wrażliwą i dopóki nie pojawiły się kosmetyki z naturalnymi filtrami przechodziłam prawdziwą mękę. Rzadko kiedy trafiłam na krem, który mnie nie podrażniał. Filtry chemiczne zazwyczaj robiły mi z twarzy tylną zadnią część pawiana. Kończyło się na jednej aplikacji i krem wędrował do znajomych. W momencie kiedy w moje łapki wpadł  MILD LOTION SPF 50+ PA+++ przestałam szukać! W składzie znajdziemy naturalne filtry, takie jak: dwutlenek tytanu, tlenek cynku. 
Skład:Water, Cyclopenasiloxane, Zinc Oxide, Dipropylene glycol, Glycerin, Dicaprylyl Carbonate, PEG-10 Dimethicone, Dimethicone, Titanium Dioxide, Niacinamide, Disteardimonium Hectorite, Portulaca Oleracea Extract, Camellia Sinensis Leaf Water, Aloe Barbadensis Leaf Water, Nelumbo Nucifera Flower Extract, Tocopheryl Acetate, Poria Cocos Sclerotium Extract, Centella Asiatica Extract, Ficus Carica Fruit Extract, Sodium Hyaluronate, Calendula Officinalis Flower Extract, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Plant extract, Echium Plantagineum Seed Oil, Hydrogenated lecithin, Cardiospermum Halicacabum Flower/Leaf/, Vine Extract, Plant extract, Sunflower Seed Oil Unsaponifiables, Magnesium sulfate, Methicone, Silica, Aluminum hydroxide, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Caprylyl Glycol, Polyglyceryl-6 Polyricinoleate, Stearic Acid, Glyceryl caprylate, Microcrystalline Cellulose, Octyldodecanol, Adenosine, Cellulose gum, Ceramide 3, Phenoxyethanol.


 Krem ma lekką konsystencję, szybko się wchłania do matu, nie bieli twarzy. Bardzo ważne w kremach tego typu jest aby się szybko wchłaniał i nie pozostawiał tłustego filmu na buzi. Nie ma nic gorszego jak krem, który pozostawia twarz tłustą w upalne dni, nakładasz takie cudo i po chwili radośnie zaczynasz spływać potem. Brrr. Tutaj nie ma tego problemu, aplikujesz i po chwili możesz nakładać makijaż. Krem się nie roluje, nie ma problemu z nałożeniem podkładu, który dobrze się trzyma i nie spływa. A co jest dla mnie najważniejsze, nie podrażnia mnie!!!! Jestem tak samo blada po nałożeniu kremu, jak przed jego aplikacją :) Pełnia szczęścia! 
 Krem możecie kupić na stronie dystrybutora SKIN79 tutaj. Obecnie Mild Sun Lioton SPF 50+ ma bardzo fajnę cenę. 49 zł jest rozsądną kwotą, którą możemy zapłacić za krem z tak dużym filtrem.


8 komentarzy:

  1. kusi mnie ten krem, myślę, że przed wakacjami pewnie go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że już teraz warto zabezpieczyć buźkę ;)

      Usuń
  2. Anonimowy16:38

    Mam 20 lat i piegi wyskakują mi nawet jeśli używam bardzo wysokich filtrów. Nawet używając tego kremu mam delikatny wysyp piegów! Nie przeszkadza mi to :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe co by było bez filtra ;)

      Usuń
  3. szukam właśnie czegoś naturalnego o wysokim poziomie :) i chyba znalazłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A robiłam ostatnio zamówienie na ich stronie ehhhh :/ a przydałby mi się ten krem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego :D Promocji jest w tit :D

      Usuń

Wasze komentarze motywują :)

Copyright © 2016 DobrulBloguje , Blogger