COSNATURE- odżywcza moc granatu.

Dzięki Michałowi z Twoje Źródło Urody mam możliwość testowania przeróżnych kosmetyków. Obecnie biorę udział w akcji, gdzie testuję produkty marki COSNATURE. Korzystając z prawa wyboru, postanowiłam wziąć dwa kremy. Pierwszy to NACHT CREME- GRANAT APFEL, drugi zaś to AUGEN- CREME GRANAT APFEL.



COSNATURE NATURCOSMETIK- jest niemiecką marką, która oferuje naturalne kosmetyki
o innowacyjnych recepturach. Duża ilość produktów otrzymało w testach 
Fundacji Warentest
i Öko-Test, znaki "bardzo dobre" i "dobre". Wszystkie produkty są odpowiednie dla Wegan, posiadają ekologiczny certyfikat Natrue i nie były testowane na zwierzętach. Największymi zaletami produktów są: świetna cena, certyfikaty potwierdzające czystość składników, działanie potwierdzone testami, i oczywiście bardzo przyjemne zapachy.


NACHT CREME GRANAT APAFEL- jest to odżywczy krem na noc. Dzięki naturalnym olejom odżywia i regeneruje. Oleje, o których mowa to: 
Olej z nasion granatu:wygładza i odżywia skórę, wspaniale regeneruje i napina skórę, wykazuje bardzo silne właściwości antyoksydacyjne, ma działanie odmładzające, przeciwzmarszczkowe i wygładzające dojrzałą skórę, regeneruje uszkodzony naskórek, pielęgnuje skórę suchą i skłonną do łuszczycy, działa wspomagająco w trądziku zwyczajnym i różowatym.
Olej babassu: wytwarzany jest z orzechów palmy, którą uprawia się w Brazylii i Afryce.  To nietoksyczny, niepowodujący podrażnień i nieuczulający olejek, zawiera około 70% tłuszczów, szczególnie bogaty jest w nienasycone kwasy tłuszczowe. Działa na skórę nawilżająco, zmiękczająco, zabezpiecza ją tworząc odczuwalny i delikatny film.  Działanie przeciwzmarszczkowe zawdzięcza obecność fitosteroli, stymuluje skórę do regeneracji
i produkcji komórek, natomiast witamina E poprawia ukrwienie skóry.  Jest silnym antyoksydantem, zapobiega starzeniu się skóry, likwiduje też przebarwienia.
Masło shea: ma działanie odżywcze, regenerujące i natłuszczające. Zapobiega procesom starzenia, odmładza skórę dzięki dużej zawartości naturalnych witamin i kwasów tłuszczowych.

Krem ma dość lekką konsystencję, jednak trochę czasu się wchłania. Nie jest to problem, ponieważ od kremu na noc nie wymagam szybkiego wchłaniania. W końcu produkt ma całą noc na to żeby moja skóra go wchłonęła. Powiem Wam, że jestem z niego zadowolona, co prawda zmarszczki nie zniknęły, ale skóra jest dobrze odżywiona i zrelaksowana i nawet stała się bardziej promienna, że tak powiem ;) 
Jest to bardzo fajny kremik, zwłaszcza na tą porę roku, kiedy upały nie chcą odpuścić, nawet w nocy(przynajmniej we Wrocławiu). Nie mam wrażenie, że mam twarz przykrytą grubaśną kołdrą, która powoduje pocenie się twarzy. Świetnie też współgra z makijażem, nie roluje się i podkład bardzo dobrze się rozprowadza. Na pewno jeszcze do niego wrócę.
Dla zainteresowanych, skład poniżej:
AOUA, GLYCERIN, HE LIANTHUS ANNUUS SEED OIL, ORBIGNYA OLEIFERA SEED OIL,  PERSEA GRATISSIMA OIL, DICAPRYLYL  ETHER, CAPRYLIC/CAPRIC, TRIGLYCERIDE, CETEARYL ALCOHOL,  SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL, GLYCERYL STEARATE CITRATE,  PUNICA GRANATUM SEED OIL, BUTYROSPERMUM PARKIl BUTTER, GLYCERYL STEARATE, TOCOPHEROL, UBIQUINONE,  PARFUM,  LIMONENE, CITRAL, LINALOOL, SODIUM BENZOATE


AUGEN CREME GRANAT APFEL- formuła produktu została opracowana tak, aby
w najlepszy sposób pielęgnować skórę wokół oczu, 
która staje się napięta, wygładzona
i rozświetlona.
  Naturalny krem pod oczy, który wspaniale ujędrnia i pielęgnuje delikatną skórę. Zawiera:
Olej z nasion granatuwygładza i odżywia skórę, wspaniale regeneruje i napina skórę, wykazuje bardzo silne właściwości antyoksydacyjne, ma działanie odmładzające, przeciwzmarszczkowe i wygładzające dojrzałą skórę, regeneruje uszkodzony naskórek, pielęgnuje skórę suchą i skłonną do łuszczycy, działa wspomagająco w trądziku zwyczajnym i różowatym. 
Olejek migdałowy: zalecany jest dla skóry wrażliwej, dzięki swoim właściwościom wygładzającym, nawilżającym, uspakajającym, chroni i leczy nawet najbardziej wrażliwą skórę. Jest uważany za bogate źródło substancji przeciwstarzeniowych, ponieważ ma zdolność wypełniania zmarszczek. Nawilża skórę czyniąc ją bardziej miękką, pomaga pozbyć się zmarszczek w naturalny sposób. Olej migdałowy zawiera szereg naturalnych substancji odżywczych, takich jak proteiny, sole mineralne oraz witaminy A, E, D i z grupy B. Witaminy A i E zaliczane są do „witamin młodości”, które pozytywnie wpływają na jędrność
i elastyczność skóry, opóźniając procesy starzenia. Witamina D chroni skórę od negatywnych czynników zewnętrznych, zaś witaminy z grupy B zapobiegają odwodnieniu komórek. Olej migdałowy zawiera również duże ilości kwasu linolowego i oleinowego, które zmiękczają naskórek i wzmacniają lipidową barierę ochronną skóry. 
Koenzym Q10 bogaty w wielonienasycone kwasy tłuszczowe (zwłaszcza kwas linolowy)
i białka. Pomaga wspierać struktury komórki, a także redukuje występowanie głębokich zmarszczek oraz przy regularnym stosowaniu zwiększa nawilżenie skóry.  
Jestem nim zaskoczona, ponieważ bardzo ciężko jest mi znaleźć produkt, który by nie podrażnił oczu. Ten kosmetyk w tej kwestii sprawdził się idealnie!!!! Żadnego pieczenia, łzawienia, czy światłowstrętu. Krem sprawił, że skóra wokół oczu jest dobrze odżywiona,
a dzięki temu lepiej napięta. Co mnie zaskoczyło, to to, że zmarszczki mimiczne wokół oczu też stały się ciut mniejsze. Krem nakładam palcami, jednak wmasowanie w skórę pozostawiam masażerowi, który przy okazji doskonale relaksuje zmęczoną skórę. 

Z czystym sumieniem mogę Wam polecić oba produkty. Producent nie obiecuje cudów na kiju, a to co obiecał zdaje się sprawdzać. Na pewno jeszcze nie raz wrócę do obu produktów. Dodam, że oba są bardzo wydajne i wystarczają na długo. Produkty COSNATURE możecie kupić w internecie, w sklepie BIOBEAUTY. Jeżeli nie lubicie kupować w ciemno to zapraszam do drogerii HEBE, Apteki DOZ lub drogerii EKO.

Znacie produkty Cosnature? Jeśli tak to piszcie, które stosowałyście. Jestem bardzo ciekawa.

13 komentarzy:

  1. "Największymi zaletami produktów są, świetna cena," -> ... są:
    Dwukropek, nie przecinek powinien tam stać :)
    Mam krem pod oczy. To mój pierwszy w życiu i... sama nie wiem, co o nim myśleć. To znaczy, krzywdy mi nie robi, ale jakiejś różnicy w używaniu, lub nieużywaniu nie widzę. Choć to może dlatego, że "zamykam" pielęgnacje olejem, który zawsze i tak trafiał pod oczy, a suchej skóry nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest bardzo dobry, ponieważ produkt ma mało składników aktywnych. W sumie tylko jeden :)
      W moim przypadku jest to zaleta, jak próbowałam stosować kosmetyki bogatsze, zawsze kończyło się podrażnieniami.
      Dzięki, już poprawiam.

      Usuń
  2. Krem na noc jest super. Zupełnie się nie spodziewałam, że tak go moja cera polubi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie to jest bardzo ciekawe! Niby nic, a jednak działa. Czasami mniej wcale nie oznacza gorzej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo chętnie poznam, bo mam ich balsam z masłem shea i jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że wypróbuję kiedyś coś z tej marki. Na razie 'walczę' z zapasami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wykończysz zapasy, koniecznie spróbuj. Każdy znajdzie coś dla siebie ;)

      Usuń
  6. Nie znamy tej marki i jej produktów, ale Twoja opinia jest zachęcająca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :* Jeszcze sporo cudeniek jest do odkrycia :)

      Usuń
  7. NIe miałam z ta firmą jeszcze przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O firmie sporo dobrego słyszałam, na ten pod oczy bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten krem pod oczy- mam o nim podobne zdanie co Ty.

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze motywują :)

Copyright © 2016 DobrulBloguje , Blogger