NIKEL- Energising Tonic i Hydrating Mask with Orange. Doskonały duet na upalne dni.

Jakiś czas temu wzięłam udział w rozdaniu, które razem z EKODROGERIA zorganizowała Angel prowadząca bloga Kosmetyki bez Tajemnic. W moje ręce trafiły dwa produkty, chorwackiej marki NIKEL. Energizujący tonik z komórkami macierzystymi
i
Nawilżająca maska do twarzy z pomarańczą, które z ogromną ciekawością zaczęłam stosować.




NIKEL- skład kosmetyków jest oparty na recepturze farmaceutycznej i 100% naturalnych składnikach. Kosmetyki są przebadane dermatologicznie i posiadają certyfikaty jakości. Nie wiem czy jest to celowy zbieg, ale opakowania produktów kojarzą mi się z ofertą apteczną, może jest to spowodowane tym, że formułę produktów opracował farmaceuta.



Nawilżająca maska do twarzy z pomarańczą w składzie znajdziemy same dobro, które pozwoli skórze suchej i odwodnionej wrócić do formy. Nie obciąża skóry, nie powoduje zapychania porów, cera z problemem trądzikowym i mieszana będzie zadowolona z aplikacji maski. W składzie znajdziemy:
olejek ze słodkiej pomarańczy- ma działanie antyoksydacyjne, łagodzące, przeciwzmarszczkowe; działa dezynfekująco, polecany jest dla poszarzałej, mieszanej
i tłustej cery. Ponadto zapach olejku pomarańczowego jest bardzo orzeźwiający i działa relaksująco,
ceramidy- jest to grupa lipidowa w rogowej warstwie skóry, są najważniejszym budulcem naturalnej warstwy ochronnej epidermy; utrata tłuszczy w górnej warstwie epidermy zmienia ceramidy i prowadzi do opadania zewnętrznej warstwy skóry i utraty wody - skóra staje się sucha, twarda i wrażliwa na czynniki zewnętrzne; kiedy skóra jest wyraźnie przesuszona, ważnym elementem jest odbudowa warstwy hydrolipidowej; badania wykazały, iż miejscowe nakładanie kremów z zawartością ceramidów, powoduje regenerację warstwy hydrolipidowej - fosfolipidy i sfingolipidy kreują liposomy.

Stosowanie jest niezwykle  proste i przyjemne. Na oczyszczoną skórę twarzy i szyi nakładamy maskę, która ma postać żelu. Po pięciu minutach ściągamy wacikiem to co się nie wchłonęło i przechodzimy do dalszego etapu pielęgnacji. 
Ja tą maseczkę przed aplikacją, wkładam na chwilę do lodówki. W upały, jakie nas teraz męczą jest to świetny sposób, aby dodatkowo jeszcze orzeźwić twarz. Powiem Wam, że musiałam mieć okropnie przesuszoną skórę, dlatego, że pierwsze aplikacje kończyły się tym, że nie miałam absolutnie niczego do ścierania. Obecnie skóra lepiej wygląda, jest zrelaksowana, odpowiednio nawilżona, paskudnych suchych skórek na mym licu już dawno nie widziałam.


Energetyzujący tonik z komórkami macierzystymi- skład oparty jest na destylacie
z róży damasceńskiej
, który moja dojrzała skóra uwielbia. Jest dobrodziejstwem dla cery suchej, wrażliwej i skłonnej do rumienienia się. Sam destylat robi dużo dobrego, ale żeby było jeszcze lepiej znajdziemy w toniku komórki macierzyste zielonego jabłka,które
 zaaplikowane codziennie rano i wieczorem zatrzymują degenerację naturalnych komórek macierzystych skóry, regenerują epidermę i zatrzymają naturalne nawilżenie wewnętrzne organizmu.
Produkt jest umieszczony w opakowaniu z atomizerem, jest to jak dla mnie najlepsza forma aplikacji toniku jaka może być. Dwa trzy szybkie psiuknięcia i po sprawie. Powiem Wam, że kiedy temperatury potrafią wykończyć, to tonik stosowałam też jako mgiełkę. Doskonale orzeźwiał i nawilżał. Skóra jest dobrze przygotowana do aplikacji następnych kosmetyków, lepiej napięta, bez niemiłego uczucia ściągnięcia, a dzięki destylatowi jakby mniej rumiana, co w upalne dni dość często mi się zdarzało.

Opisany duet doskonale wpisał się w potrzeby mojej skóry, zwłaszcza w upalne dni!!! Jeżeli jesteście posiadaczkami cery dojrzałej, przesuszonej, wrażliwej a na dokładkę naczynkowej, to jest to zestaw jak najbardziej dla Was! Ja na pewno jeszcze do nich wrócę.
W sklepie internetowym EKODROGERIA znajdziecie opisane kosmetyki, oraz pozostałą, naprawdę szeroką gamę produktów marki NIKEL

Znacie te kosmetyki? Używałyście jakiś innych kosmetyków chorwackiej firmy? Piszcie, może będziecie mogły polecić mi inne ich produkty. 

17 komentarzy:

  1. Fajny zestaw kosmetyków. Lubię takie odświeżające produkty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sam raz na te upały pieruńskie :)

      Usuń
  2. Mam ten tonik i noszę ze sobą cały czas w torebce. Jest rewelacyjny! Maseczki nie miałam, ale też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczka jest warta uwagi, mam nadzieję, że Tobie też przypasuje.

      Usuń
  3. jestem ciekawa maski do twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Maskę do twarzy z chęcią bym wypróbowała- brzmi na prawdę zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj, próbuj powinnaś być zadowolona :)

      Usuń
  5. Zaciekawiłaś mnie tym tonikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam ale teraz wiem co kupić komuś na prezent pod choinkę ha. Też stosuję toniki jako mgiełki a szczególnie teraz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psiukanie tonikiem na twarz to już moje natręctwo ;) Myślę, że obdarowany będzie zadowolony :)

      Usuń
  7. Osobiście pierwszy raz spotykam się z ta firmą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie rozdanie, pewnie też dużo czasu by upłynęło zanim bym odkryła markę.

      Usuń
  8. A ja już wszystko zdenkowałam, u mnie na medal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też, zostało mi ociupinkę jednego i drugiego. Szkoda...

      Usuń
  9. Bardzo ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trafiłam do Ciebie szukając opinii na temat esencji Benton i tak się teraz mocno zastanawiam:D A do marki Nikel podeszłam z rezerwą lecz w efekcie wywarła na mnie dobre wrażenie:) Bardzo przypadł mi do gustu krem pod oczy Nikelift:)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze motywują :)

Copyright © 2016 DobrulBloguje , Blogger